Reply on: Maťo #1636:
Ďakujem Maťovi za veľmi zaujimavy príspevok.To že sa 732-ky najprv písali medzi 63xx môže byť pravda.Údaj z roku 1996 hovorí,že bol vyradený 6357/2 takže to mohol byť už v poradí druhý autobus 6357 v KE.Veľmi ma zaujal ten 5062 ŠM-ka,nemaš o nich niečo viac?(špz,pôvodne čisla,obrazky...)
Tie 6701-6705 a 6601-6605 boli prečislované preto,lebo nemali číselne rady pre klbaky.
...a mimochodom o 6416-6421 nevieš nič?ja osobne som videl 6421 koncom roku 1992
Vladimír
Ale potom by ma zaujímala kapacita kĺbových autobusov, ak SU15 má mať 205 osôb.
Vo všeobecnosti však DPMK pre vyjadrenie kapacity vozidla používa koeficient:
1 - pre sólo vozidlá štandardnej dĺžky 12 m
1,5 - pre kĺbové vozidlá dĺžky 18 m
1,3 - pre vozidlá dĺžky 15 m