Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: cybernetic #16101:
kto nič nerobi nič nepokazí... jazdiť v meste a odolavať všetkym nastraham ( napr. ožgreť voz o 40 cm obrubník, lebo vozidlo maš pristaviť čo najblišie k obrubniku )to nie je sa hupať v praci na stoličke ? ? ?
Reply on: Záchvat #16117:
To, čo teraz poviem, nie je urážka a ani nič podobné.
Odporúčanie: Spýtaj sa napr. Connex Morava prečo zriadila až dve cyklobusové linky.
Vy si snáď myslíte, že vozenie bicyklov je v autobuse zakázané iba tak zo žartu? Čo by sa stalo, keby musel bus nečakane prudko zabrzdiť??? Kto by bol zodpovedný za následky??? Nápad to nie je možno zlý, ale bicykel patrí na cesty a chodniky... tak prečo ho voziť???
Reply on: Dispecer #16115:
2.návrh pokr.: Čo keby aj po trase 22?
Re CYKLOBUS:
1. návrh: Môj návrh je, aby boli vytvorené dve linky cyklobus, po ktorých jazdili autobusy z MHD aj SAD. A možno neskôr by boli ďalšie tri linky po ktorých by jazdilo SAD. Prvé dve linky by som nazval napr. 60 a 61.

2. návrh: Nemohol by cyklobus jazdiť po trase 14, 25 a 29? ?
Dispecer: Nie, nemali, nebol dôvod, pretože na tú malú prevádzku, čo tam majú tých pár km trate s jednou linkou zo Straussbergu do Berlína, im tam úplne stačia tie 3 KT8.
Reply on: Sarko #16108:
Teda, ak tomu dobre rozumiem, uvažovalo sa o tom, že aj tieto električky pôjdu (mali ísť) do toho DP? ❓
Reply on: LUK #16107:
Nizsia spotreba energie este nemusi suvisiet s nizsou svietivostou.Ako priklad ti uvediem usporne ziarivky...
Ak pouzijes rovnaku vybojku do osv. telesa, co je v KE montovane a napr. do gule, urcite bude rozdiel v osvetleni blizkeho okolia.Kym gula ti siri svetlo rovnomerne do celeho okolia, teleso s reflektorom ti usmerni luc pod lampu, no v blizkom okoli mas uz tmu.Takze jednoznacne sa v KE mali zvazit aj konstrukcie osv. telies, nielen bezhlavo menit vsetky existujuce typy osv.telies za jeden typ.No samozrejme, ze svoj "konstrukcny preslap" musela firma, co sa stara o verejne osvetlenie zdovodnit, tak to zhodila na svetelny smog.A pani poslanci-vseznalci jej to bez pripomienok odklepli.
Reply on: tbus #16097:
Trochu nereálny vtip, je leto a -37°C nehrozí, to skôr 37°C, 29 pojazdných busov tiež nehrozí a jeden Solaris takisto nie ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: Sarko #16108:
Mohla by teda byť 80tka.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Sarko #16108:
mala ju dostať aj 528, no na tej sa pôvodný náter "sušil" až doteraz a teraz dostane zeleno-bielo-zelený náter.
? mail
Reply on: Dispecer #16103:

Nemáme, máme L81 až 90.

Bielo-modro-červené KT8 máme od predaja KT8 #503, 505 a 527 do DP Straussberg, kde si takýto náter vyžiadali a odvtedy ich dostali aj KT8 #525, 530, 535, 536, 537 a 538. Zakomponovanie reklama PČSP vzniklo na #536 až oveľa, oveľa neskôr.
K tym lampam: lampy vymienaju aj v inych mestach, udajne z dovodu nizsej spotreby, no ak kedze menej spalia, tak aj menej svietia. So samotnou konstrukciou telesa lampy to asi suvisiet nebude.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dispecer #16103:
Ktorú myslíš?

Re #16105 Sarko: Poď na mail alebo ICQ chcem s Tebou dohodnúť tie veci ohľadne elektr. tabuliek.
Reply on: Yps #16091:
No, keby boli kradnuté, nechválil by som sa nimi verejne na fóre ? Mám na nich riadne "papiere" a z iných miest ich mám od dopravných námestníkov, výpravcov alebo vodičov.

Čo sa týka BUSE, nemohli sa zaviesť kvôli chýbajúcim tabuliam už len z princípu, že všetky boli v čase "zmeny vlastníctva" neplatné alebo chybné. I keď je pravda, že po "minutí" nových sa bez problémov v prevádzke objavili aj takéto.
Reply on: Dispecer #16103:
"všety" - oprava: "všetky"
Reply on: *SOLARIS* maniak #16102:
Zaujímavé riešenie. Ale nemáme tu už jednu 80?
----------------------------------------------------------------------
Prečo niektoré KT8 majú (mali) červeno-bielo-modrú farebnú kombináciu? Azda všety mali reklamu PČSP? ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: 5 #16076:
Ja by som to myslel na spôsob "nočáku", že by mal iba jednu konečnú, v tomto prípade na Tr. KVP. A tak by sa všetci z každého smeru dostali na každú zastávku počas tej trasy tam aj späť. Je to tzv. uzol.
Áno, lepšie by to bolo až na Alpinku, prípadne že by boli zacházky na Bankov a Jahodnú. Môžem z vlasných skúseností potvrdiť, že tieto trasy sú cyklistami pravidelne využívané.

A čo keby sa zriadila linka č. 80 a tá by slúžila na tieto účely a išla by po tej trase a od Baránku by zašla na H. Bankov, potom Alpinku(=29AB) a Jahodnú. A tak by mala 2 konečné, interval by som dal hodinový, každé 2 hodiny a autobusy 6270 a 6264???

Čo na to hovoríte?

Ináč na budúci rok sa má stavať nový cykl. chodník a to od Baránku ku lúke pri cvičnej horolezeckej skale.


?
Reply on: tbus #16096:
no to je pravda,ale porypane chodia aj trolejbusy.Nevedia soferi si mzvyknuť na výšku obrubníkov na ceste viz.1020,1013 ?
Reply on: Yps #16091:
aj ja som sa pobavil... predstaviť si Sarka ako "berie" tie tabule... ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.