Vďaka za úvodný kompliment, pobavil som sa ?
Nečítaš ty náhodou veľa odbornej literatúry? Súhlasiť môžem s druhou a možno aj s poslednou vetou... ostatné by bolo na dlhú debatu...
Chlapče zlatý, prečo trepeš debility? Čo je taká precízna PL ruka proti precíznej KE ruke! Solarisom z hľadiska kvality výroby nič nechýba, jedine váš skvelý podnik ako dovozca, servis a prevádzkovateľ im dáva na frak. Solarisy sa prevádzkujú v Drážďanoch, Berlíne, Winterthure a neviem kde všade ešte a všade je s nimi maximálna spokojnosť.
Taký voz treba obratom vrátiť do vozovne a nie brzdiť koľajovkami. A pánu hlavnému majstrovi (ak to je HM) vysvetliť, že účinok EDB sa vekom vozidla nemení a že 23-ročná električka (staršie v pravidelnej prevádzke nemáte) je v optimálnom veku.
Cez EURO 5 neprejdú celkom určite ani Ik 415/435, ani ukrajince ani nič. Jediné vozidlo, ktoré sa na našom trhu predáva, ktoré spĺňa Euro 5, je zatiaľ SOR BN12 Ekobus CNG.
Ale tá norma platí pre vozidlá NOVO UVÁDZANÉ DO PREVÁDZKY, takže Ik280 s Euro 0 môžu kľudne jazdiť ešte 150 rokov.
Zdravím vás, v stredu 13.7.2005 by som rád šiel pozrieť električky v maďarskom Miskolci. Ak by sa chcel niekto pridať, nech mi dá vedieť na peter[dot]valky[at]orangemail[dot]sk. Odpoviem v nedeľu doobeda. Znalosť maďarčiny vítaná.
Reálne dynamické vlastnosti maďarských plečiek neumožňujú žiadne divé štarty a brzdenie. OLenže vo voze, v ktorom všetko hrkoce, sa Ti zdá, že ide 160 aj keď sa sotva vlečie.
http://www.mhd.euweb.cz/historycke.htm kua chlape oprav to ipsylon bo kole oci ? aj nazov card ? to je prznenie slovenskeho jazyka malo by to byt trestne ☠ ?
peto5220