Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Diggi #15561:
Áno, používam a aj vedia o tom, lebo nejaký maník(dúfam,že nie Ty), ktorý keď počuje padnúť koľajovky vybehne na okno a zapisuje číslo voza a ráno to "hlási" HM. V rozhovore s HM som vysvetlil používanie KB a to tým, že pokiaľ voz nemá PB podľa parametrov, tak je nutné použiť na pribrzdenie (nie zastavenie) KB. A to nehovorím,že 90% vozidiel nemá PB podľa tabuliek. On mi na to: "čo by som chcel od 30(!!!!) ročných vozov!!!" Ja som si len kusol do jazyka, lebo sme sa bavili o 410-1 a to si hovorí HM, keď ani nevie aké staré vozy má. Ale zaujímavé je, že dotyčný maník mu stále hlási číslo voza 423 aj keď na svojom voze nepoužívam KB!
P.S.: Šéfka mala zhodou okolností štós vytlačených záznamov čiernych skriniek ale na potvoru ani jeden odo mňa 😞. A len tak zbežne sme hľadali použitie KB a aj sme našli a u vodičov, o ktorích by si nepovedal, že vedia zošľapnúť pedál pod park.polohu. Zaujímavý záznam bol z vozidla 390, kde sa podľa použitia koľajoviek dali určiť a spočítať zastávky ale vozy máme v poriadku! ? ? ?
Reply on: Sarko #15603:
Ano, to je fakt. Co sa tyka uprav trati, napr. na stanici, kde sa stale poskodzuju Kt8, by to fakt nestalo vela. Len zrusit obrubniky. Aj ked, hlavne vonkajsia kolaj je opotrebovana neunosne, vymena klope na dvere.
Reply on: BMko #15605:
Kedy ma vstupit do platnosti Euro 5?
Sarko: cez wap v tom mam kusok hokej.
Nodes: ber to tak , ze prva seria karos a ikace su uz na hranici. Cize cez 5ku prejdu. To iste aj ukrajinaky vzhladom na to ze to ma rovnaky motor ako prve 932ky
Reply on: BMko #15599:
Odpovedal si na Nodesovu reakciu Irisbovi, takže tú kritiku si vlastne smeroval jemu, aby bolo jasno ?
Reply on: Nodes #15568:
Aj električky máme široko-ďaleko s najnižším vekovým priemerom, dokonca aj za hranicami nášho malého Kocúrkova. O električky a hlavne o trate sa treba starať, nie kupovať nové. Síce všetci vieme, že starostlivosť pod vedením súčasného riaditeľa PKD významne pokročila, ale k štandardu je stále ďaleko... Aj tak je to stále práca navnivoč, ak sa s traťami nič nerobí. A Južná trieda je ako jedna lastovička, ktorá ešte jar nerobí.
Reply on: VILL #15567:
Ci pana, taký výrok by som čakal od nejakého dieťaťa v predškolskom veku, nie od riaditeľa DPMK. Silne mi to pripomína niektoré výroky pána Dutka.
Reply on: Irisb #15570:
No už len to by chýbalo. ? Po Košiciach by lietali klony 4082, ktorú naoko možno považovať za bežnú opravu. Hluk vo vozidle sa aj tak neznížil a exhaláty sa dostávajú do priestoru pre cestujúcich aj tak.
Reply on: BMko #15598:
Lad ma hlavu mi nepomoze. Len ziskanie nezavislosti na MHD a nasledny postoj k nej v style mf. Co sa tyka Euro 5, neprejdu ani Ik 415 / 435?
Nodes add 2:najprv nech sa opravy horska draha kolajovej dopravy a potom nech sa siria pavuky. Najprv zrychlit prepravnu rychlost zo 40 na 60 a potom rozsirovat. Lebo pavukom vlci nepojdu lebo sa vlecu a radsej pojdu smradobusom ako pomalochodnym trolejbusom.Ak sa toto dosiahne tak bude dobre rozsirovat pavuciu siet po ke.
Nodes: nemas horucky? Nechces lad na hlavicku? 😃 si uvedom ake vysokosofistikovane go sa na slovensku robia. Dalej, ved blizi sa emiska euro 5, ktorej s prizmurenim oka prejdu prve karosy b932. Si vezmi , ze na takom ik 280 by trebalo vymenit aj creva a dosadit emiskam vyhovovujucim. A najlacnejsi by bol neaky plynnovy motor. A nechci aby do ikacu napchali taku konstrukcnu zvrhlost ako je uprava motora na pohod stlacenymi prdmy matky prirody. To nech laskavo kupia movy autobus, ktory ich vide ekonomicjejsie ako go. V ke by sa malo pokracouat v jazvecoch ale uz len 12 a 18metrovych vzhladom na to ze je to zvrhlost 15 metrov do mesta.

*SOLARIS* maniak

...ináč SOLARIS má nové logo:

http://www.solarisbus.pl/sol_bus.html

Nie je Vám nejaký povedomý? : kuk pojazdy miejskie....

*SOLARIS* maniak

Reply on: Diggi #15595:
Ja by som sem prijal Solarisy III, Karosy B952/E, B961 E :



http://www.karosa.cz/main.php?show=b_961&language=czech

http://www.solarisbus.pl/sol_bus.html (to by sa nemohol nikto sťažovať, že vysoko sedadlá, alebo podobne...)

no a B952E pozná každý dôverne.
Reply on: Dispecer #15593:
chcelo by to autobus, ktorý by bol nezničitelný ako Ikarus, nízkopodlažny a na udržbu nenarocny ako NOVÝ Solaris a obľúbeny medzi vodičmi ako Karosa ? ?
Reply on: Furčan #15591:
parada, ale chcelo by to vymenit nieco v pc...tie graficke chyby ako som si vsimol robi aj na fotkach, povodne som si myslel ze je to tak zobrazuje len u Teba doma ale pozeram ze to sa Ti nasackuje aj na obrazok... ?
Reply on: Irisb #15570:
Dobre, ešte aj pár B 732 a kúpime pár Solarisov a Karos a aj takých 9-10 rokov z autobusmi nerobíme nič. *wow*

*SOLARIS* maniak

Reply on: Furčan #15591:
super ☺

*SOLARIS* maniak

Reply on: Vladimír #15588:
asi pol roka to tak bolo... Ja sa pamätám hlavne na Karosy 3001 s CVR,3002 a 3005

*SOLARIS* maniak

Reply on: Vladimír #15588:
to je na 100% videl som to , a nie raz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.