Chcem poprosiť tych čo maju foto z 4211ky ešte z reklamou či by mi nemohli poslat tie fotky na e-mail peto5220@zoznam.sk okrem tych čo su v galerii ? ? ? ? ? ? ? ?
Papyr. No co sa tyka zahustenia dopravy je to skor na zaplakanie. Ako oznacit +
co sa tyka rekonstrukcii, je to lepsie ako v ba. Prevadzku 15 rocneho pozivotnosti prevadzkovaneho autobusu neuznavam. Skonci to ako v ba. Zo zbytkom suhlasim
Viem o com je rec. A ty vies, comu sa smejem na slove "anipulacna"? Asi nevies, co? Manipulacia je od slova MANUS, ruka. Od coho by teoreticky bola anipulacia? No od ANUS, rit.
1. diskoordinacia CP, neprekladanie liniek tym istym smerom
2. kaslanie na elektrickovu dopravu, strasna rychlost, strasne zvuky, strasne elektricky, strasne trate, odpredavanie KT8.
3. nedobudovanie kratuckeho trolejbusoveho useku Jakabov palac - Zel.stanica
4. neschopnost vyuzivat elektroniku v sulade s dobou (CP na stroji, zle nastavene BUSE, nepritomnost palubnych pocitacov)
5. zvlastne chronometraze - cesta zo zast. A na B moze trvat rozne dlho v zavislosti od linky, ktorou cestujes, pricom nie vzdy plati, ze expresna linka je rychlejsia od normalnej
6. Vela sposobov tarifneho odbavenia v zavislosti na linke a dennej dobe.
7. Caste dopredu neavizovane zmeny CP k nahodnemu datumu a zo dna na den.
8. Rekonstrukcia autobusu bud prebehne do absolutnej dokonalosti, alebo vobec. Radsej keby zrekonstruovali dva autobusy miesto jedneho, ale len do takej miery, aby bol slusny, cisty, funkcny. Cize nechat stare (opravene) sedacky, nedavat BUSE, nove drahe protisklzove podlahy, nove stlpiky, ale za usporene peniaze zrekonstruovat 2 hnile karosy na 2 pouzitelne karosy, nez mat 1 uplne perfektnu a druhu nechat hnilu.
9. Kosicky (dez)integrovany dopravny system.
A co na Kosiciach naopak ocenujem?
1. Relativne nizka cena predplatnych listkov.
2. Zatial este stale nie zla hustota spojov.
3. Dobra organizacia vyluk (napr. moznost orazit listok zhora pri prestupe na NAD)
4. Najvyssi pomer NP vozov na Slovensku.
5. Su dokazom, ze 250-tisicove mesto uzivi tri trakcie
6. Rozsirenie ponuky spojenia na letisko.
7. (pochvala 1018) Ak vonkajsie BUSE na voze funguje, ukazuje bezkonkurencne najviac informacii zo vsetkych CS DP.
Papyr
1. diskoordinacia CP, neprekladanie liniek tym istym smerom
2. kaslanie na elektrickovu dopravu, strasna rychlost, strasne zvuky, strasne elektricky, strasne trate, odpredavanie KT8.
3. nedobudovanie kratuckeho trolejbusoveho useku Jakabov palac - Zel.stanica
4. neschopnost vyuzivat elektroniku v sulade s dobou (CP na stroji, zle nastavene BUSE, nepritomnost palubnych pocitacov)
5. zvlastne chronometraze - cesta zo zast. A na B moze trvat rozne dlho v zavislosti od linky, ktorou cestujes, pricom nie vzdy plati, ze expresna linka je rychlejsia od normalnej
6. Vela sposobov tarifneho odbavenia v zavislosti na linke a dennej dobe.
7. Caste dopredu neavizovane zmeny CP k nahodnemu datumu a zo dna na den.
8. Rekonstrukcia autobusu bud prebehne do absolutnej dokonalosti, alebo vobec. Radsej keby zrekonstruovali dva autobusy miesto jedneho, ale len do takej miery, aby bol slusny, cisty, funkcny. Cize nechat stare (opravene) sedacky, nedavat BUSE, nove drahe protisklzove podlahy, nove stlpiky, ale za usporene peniaze zrekonstruovat 2 hnile karosy na 2 pouzitelne karosy, nez mat 1 uplne perfektnu a druhu nechat hnilu.
9. Kosicky (dez)integrovany dopravny system.
A co na Kosiciach naopak ocenujem?
1. Relativne nizka cena predplatnych listkov.
2. Zatial este stale nie zla hustota spojov.
3. Dobra organizacia vyluk (napr. moznost orazit listok zhora pri prestupe na NAD)
4. Najvyssi pomer NP vozov na Slovensku.
5. Su dokazom, ze 250-tisicove mesto uzivi tri trakcie
6. Rozsirenie ponuky spojenia na letisko.
7. (pochvala 1018) Ak vonkajsie BUSE na voze funguje, ukazuje bezkonkurencne najviac informacii zo vsetkych CS DP.
Tot nazor obcasneho navstevnika Kosic