Reply on: Vladimír #14614:
Zložité by bolo asi ukotvenie stlpov na tých mostoch. Také problémy tam už boli pred niekolkými rokmi, ked tam spadol stlp. A ešte k tej Bottovej. Otáčanie tam bude zrušené, kôli výstavbe Auparku.
Vladimír
Akákoľvek linka končiaca v centre je nešťastie.
Re #14626 BMko: Na spôsob Dlhých dielov znamená to, že po Americkej triede a hore na Ázijskú by cestujúcich vyvážali doplnkové bus linky? Napr. na trase Kostol - MiÚ - Hanojská - Sofijská - Kostol?
Nehovrím, že je to zavrhnutiahodná myšlienka, ale reálne si uváž, koľko by nová električková trať stála. Počítať s ňou aj pri dobrej dávke optimizmu môžeme najskôr o 15-20 rokov.
U električky by bolo nutné ešte doriešiť napojenie na existujúcu sieť. Myslím, že každému ja jasné, že Maratónu po Masarykovej ponad železnicu a ďalej po Severnom nábreží električka nikdy nepôjde. Mne sa laicky dávnejšie pozdávala alternatíva (ale oficiálne sa o nej tuším nikdy neuvažoval) odbočky k križovatky Komenského - Hlinkova a ďalej priamou traťou po Hlinkovej a cez Mier s premostením Hornádu a železnice paralelným mostom s cestou. Nehovorím, tiež drahé jak sviňa, ale aspoň by po trase toho obslúžila viac.
Re #14623 SHORTY: Čo ja viem? Ale ak by to malo ísť okolo Dopravnej, stále by trolejbus od zastávky Hypertesco musel doprava okolo stanivišťa Tescobusu, potom znova doprava popod most... Krútil by satak či tak