no neda mi zareagovať na to množstvo prispevkov, v ktorych sa diskutuje o električke alebo trolejbuse na Ťahanovce. Vážený...nič s toho nebude. Každú chvíľu by mali začať prípravy práce na elektrifikovanie pre trolejbusy od Džamba (Dom kultúry), cez vojenskú, okolo novej nemocnice smerom na KVP. Trať by mala byť dokončená v polovičke roku 2006. ?
15.4.2005 06.21 #6229 Re:
Voz 5206 (robi L 55 dennodenne) chodi pocas prestavky parkovat do garaze. len tak, kvoli nemoznosti uzamknut vozidlo dpmk nema na kladku presuny su lacnejsie xexe
vie to niekto zistit? je to v dispecerskom fore ...
Neboj sa, moja planeta je totozna s tvojou. Viem, ze v DP su vodici pod riadnym tlakom zo strany riadiacich pracovnikov. Islo mi vyslovene o tie 2(dva) pripady,co tu boli spominane, kde sa sef zastal vodica, pricom v skutocnosti to mohlo byt presne tak, ako to opisali cestujuci. Ved bez vetra sa ani listok nepohne, vsak?
Yps:Tak aby bolo medzi nami jasno,tak si sa sám zakopal blbou otázkou.ELEKTRIČKY majú v San Franciscu rovnaký pohon ako všade na svete,čiže ELEKTRICKÝ.Cable cars,čiže nie KÁBLOVÁ ale LANOVÁ dráha,majú externý pohon pomocou podzemného lana.
Ale, určite to vedia viacerí, len sa tu nechceli vyjadrovať ? Okrem cable car tam však majú aj klasickú električku, rýchlodráhovú električku (volajú to MUNI metro) a klasické metro. A cable car máme aj na Slovensku... Stačí sa previezť pozemnou lanovkou na Hrebienok ?
Vďaka za pochvalu a takisto ďakujem aj ja Tebe za nemalý diel priloženej ruky ku dielu. Ešte však máme ďalšie chybičky, ktoré doriešime v zákulisí.
Re #12915 TA: 14 rokov? Podľa mňa od vzniku autobusovej dopravy v KE, t.j. 50 rokov, keď malá vozovňa na Kirovovej vôbec nestačila pre električky, tobôž pre autobusy. Tie parkovali vo vtedajšom Petrovovom sade, dnešnom Mestskom parku, potom sa presunuli na zrušené mestské smetisko na Štúrovej, kde dnes stojí Zimný štadión. Síce sa medzitým postavila nová garáž na Hornádskej, ktorá sa začala používať v roku 1965, tá však bola kompletná len z hľadiska technického zázemia, odstavné plochy boli čoskoro nedostačujúce a nebola postavená ani krytá odstavná hala. A tak ešte stihli byť odstavné plochy aj na Moldavskej ceste, kde bývalo obrovské parkovisko pre štadión VŠA a kde tu prednedávnom vyrástol Hornbach. A až tak sa môžeme dostať ku spomínanému provizóriu na VŠA... Že by sa už po polstoročí schyľovalo ku koncu nekonečnej piesne?
Nepoznám tvoju planétu, ale zarazila ma posledná veta v tvojom príspevku. Prax je totiž presne opačná, ako sa ty nazdávaš. V tomto prípade už skôr nepovolil zdravý rozum. ?
trolej1020