ale no! Su linky, na ktorych sa permanentne meska aj pocas sedla, ked je minimum aut na cestach (L18, 19, 32 (!!), 34...) a to nehovorim, co nastava pocas spicky! A co myslis, kto a co s tym urobi? Nikto nic a nikdy! Uz vidim ako bude DPMK prerabat cele cestaky liniek kvoli tomu, ze je "par" nespokojnych ludi... A tak isto su neni schopni upravit linky, na ktorych sa musi vodic doslova plazit, aby siel ako-tak na cas a nenadbehol si (L36, 55...). Tak teda z toho jednoznacne vyplyva, ze pokial si vodic nebude kontrolovat casy a neprisposobi im rychlost jazdy vozidla tak mozes ty ako cestujuci zabudnut na vcasne dojdenie do "miesta B".
A ked sa mam vratit ku vcerajsej havarke 5241, jednoznacne stojim za vodicom a kvitujem mu to, ze je jeden z mala vodicov, ktory dokaze chodit na cas (mozno obcas na hrane), ale nerobi si 7-8 min meskania a nepristupuje k svojej praci stylom "ved ja som v robote, ty mi mozes vies co..."
ak by sa ľudia sťažovali, že L 20 chodí vždy neskôr a nie podľa CP, kompetentí v DPMK by s tým museli niečo robiť. A aspoň dúfam, že by ich napadlo aj prehodnotiť časové úseky medzi zastávkami. Na 2. strane nemôžu s tým urobiť niečo aj vodiči?
sa spamätaj, ved keby vodič nezačal brzdiť tak nie len tí v aute pred ním ale aj viac cestujúcich v buse by sa zranilo a to nehovorim o tom ako by stúpla výška škody na autobuse a dlžka doby na opravu .Podľa mna vodič zareagoval najlepšie ako sa v danej situácií dalo. Treba uznať, že tento vodič je veľký srandista ale na tejto nehode nenesie žiadny podiel viny.
To ALL: Neobhajujem ani nevinim nikoho. Tak ako som napisal pravda je uprostred. Ked som dosiel na miesto nehody aj pre mna sa to javilo jednoznacne. A musim sa priznat ze neocakaval som ani v najmensom ze ako vinnika urcia vodica busu. Keby som to mal vyhodnotit ja tak vinny by bol vodic auta lebo neodhadol svoje schopnosi a obmedzil vodica busu. Policia rozhodla inak. Mozno sa sekli a mozno zistili nieco o com neviem.
Irisb