Vcera sa mi dostalo sa mi do ruk Nariadenie 2/2005, z neho vytahujem:
-rychlost proti hrotu vymeny 10km/h
-rychlost po hrote v priamom smere 15 km/h
-rychlost po hrote z odbocky 10 km/h
zakazuje sa minanie vlakov v priestoroch vyhybiek. Ak uz by malo dojst k stretnutiu na vyhybkach, prednost ma ten, kto prechadza po krizeni kolaji. Voz, co vchadza na vyhybku, mu da prednost.
Obmedzenie jazdy:
v case 20,00 do 6,00hod je v useku Krajsky sud-Hl.posta nariadena v=25km/h
od 6,00 do 20hod je tam v=40km/h
Tak isto je obmedzena rychlost (tuzim tiez na 25km/h) vo vnutornom obluku medzi Zimnym stadionom a Kr. sudom.
-rychlost proti hrotu vymeny 10km/h
-rychlost po hrote v priamom smere 15 km/h
-rychlost po hrote z odbocky 10 km/h
zakazuje sa minanie vlakov v priestoroch vyhybiek. Ak uz by malo dojst k stretnutiu na vyhybkach, prednost ma ten, kto prechadza po krizeni kolaji. Voz, co vchadza na vyhybku, mu da prednost.
Obmedzenie jazdy:
v case 20,00 do 6,00hod je v useku Krajsky sud-Hl.posta nariadena v=25km/h
od 6,00 do 20hod je tam v=40km/h
Tak isto je obmedzena rychlost (tuzim tiez na 25km/h) vo vnutornom obluku medzi Zimnym stadionom a Kr. sudom.
BMko