Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #11645:
Vystriedanie vsetkych vozidiel na linky trva vraj 3 az 4 dni (potom sa cyklus opakuje).

Inak kolko T3 je este ako 'B' vozen? Tipujem, ze vsetky Bcka sa postupne v nejakom casovom horizonte prerobia na Acka a budu tu len supravy A+A (ak sa nahodou nepoodstavuju skor ako by ku prerobeniu na Acko doslo).
Reply on: SHORTY #11618:
ešte nedávno som niekde čítal , že DPMK má električiek nadbytok, a preto ich časť plánuje odpredať. A teraz zrazu je ich ( takmer ) nedostatok?

Myslím, že v tom článku bol uvedený aj údaj, že v zálohe ostáva pravidelne až 40% vozov. čo je na tom pravdy?
Reply on: Busmechanik alias antibonzalista #11570:
No pozeram, ze neaky fesak nasiel moj stary nick a bol by som rad aby sa to tu nezneuzivalo
Nie sú tie výhybky nejako drahé. Pokiaľ mám dobré info, tak železničné stoja od 800 000 Sk a viac.
Reply on: Busmechanik alias antibonzalista #11570:
neoslovuj ma tak
Sarko : Nie si povírený ?
Včera večer ked titl rozprával o vine vodiča, tak vtedy zase odišla tá istá výhybka. Dneska ráno z nej vybrali všetky črevá na výmenu, lebo bola v poriadku a na nič neprišli.
Reply on: Balky #11616:
Je tam to nejak tak napísané, že zákaz míňania vlakov v oblúkoch kde sa nachádzaju výhybky /asi/.
Reply on: SHORTY #11618:
Už som si zistil, že je 170 výhybiek +- a jedna stojí cca 1,5mil. A neviemči sa môžu do starých dávať nové črevá.
Reply on: SHORTY #11618:
Všimol som Ty to už aj ja....žiaľ, majú čo chceli mať
ad cierne dobijanie kariet...

dlhu trvacnost to nebude mat, citacky ZAZNAMENAVAJU kazdu BCK ktoru revizor kontroluje...

Porovnavanie databaz bude o chvilu funkcne, takze staci ze ciernu kartu bude kontrolovat dalsi revizor o zopar hodin, tato vyskoci ako blokovana a majitel putuje na policiu - trestne stihanie, pripadne priestupkove...

okrem toho, ze nepoznam realny priklad prelomenia ochrany karty... aj ked, nevylucujem to, najma pri ISIC kartach vydavanych TUKE, su odlisne nez EM test
Reply on: Nodes #11605:
Ale ved sme donedavna mavali 12tku. Ta predsa obsluhovala obidva spitals, ale pan Dutko predsa schvalil jej zmenu, ci nie. Vid, CP. No nic, teraz sa investuje akoze viac penazi na zavedenie toho co tu bolo v lepsom intervale ako planuju. Ja som zvedavy kto za to zhrabne viac
Reply on: Sarko #11632:
Mozno si ho riadici sami svojvolne zrusili. Alebo mam este druhe vysvetlenie: Obluk sa sam od seba upravil, kolaje sa z jedneho dna na druhy tvaria ako nove a auta ani nepocituju, ze je tam nejake krizovanie cesty s elektr.tratou. ?
Balky: Zistil som, že máš pravdu. Po vykoľajení tam ten úplný zákaz platil. Ale neviem, či už nebol zrušený.
Reply on: Sarko #11629:
Hmm, daco sa mi mari, ze po jednom vykolajeni, navareni obluku a opatovnom vykolajeni tam bol pre vlaky absolutny zakaz minania sa . Ale mozem sa mylit.
SHORTY: Co sa tyka vyhvbky pri Strojari. Pokial viem, je zeleznicna s konstrukcnou rychlostou 60 km/h. Alebo sa mylim?
Balky: Pokiaľ nemám starú info, tak pred "mekáčom" je zákaz míňania iba pre KT8-ky.
Reply on: Esicko #11617:
Tu sa netreba bavit o riadeni Kosic, ale celej zeleznice ako celku. To som ti uz vysvetlil na probleme v Markusovciach. Momentalne tu vladne nehorazny chos, ak by to bola sukromna firma, tak uz davno lezi v troskach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.