Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Esicko #1153:
Hej, ja viem. Robili mezi Družstevnou a Ťahanovcami.

Re #1156 Dopravák: Nechaj ma tipnúť si --> v KE vodiči autobusov nemajú kurz na trolejbus. Och! (hlboké nechápavé povzdychnutie).
Reply on: Vladimír #1151:
Všeobecne je málo vodičov na Troleje (48). Proste, aby vyčerpali dovolenky (povinne), musia zaskakovať vodiči autobusov - no a načom inom ako na Autobusoch!
Reply on: J #1133:
Nasiel si fotecku na nete? Ak nie, poslem MMS na mail, napis mi na e....o@orangemail.sk . Sarko, nieco tam hovorili, ze im nekomunikuju tie Buse medzi jednotkami, ale potom to nahodili.
Reply on: Esicko #1152:

Tá jednotka si asi len zamilovala Košice. 😃 Aha, tak už mi je jasné, prečo BUSE ukazuje o 28 min. menej.. :o)
Reply on: Vladimír #1151:
Meskali ste s 8708 preto, lebo bola vyluka 1. kolaje Ke-Druzstevna p.H. a 423 mal prednost. Inac to, ze si ich este o 9.40 mohol vidiet v stanici, 28 minut po prichode, bolo preto, ze mali problem pohnut sa opacnym smerom do depa. Esteze s nimi chodia aj servismani.
Reply on: Sarko #1150:
Teraz som sa schuti zasmial na kamosovom vyroku (skoro ako TGV) ja 🙂 Naozaj len SKORO... V piatok zas nevedeli pred odchodom na zadnej jednotke na paneloch nahodit ZVOLEN OSOBNA STANICA, tvrdosijne chcela ostat napisom KOSICE tu.
Reply on: Esicko #1140:
Veľmi detailne som však neočumoval, pretože som sa musel urýchlene posadiť do Os 8708, ktorý však na koniec aj tak meškal 😞
Ak mám pravdu povedať, najprv mi ani nenapadlo, že sú to tie 840-tky (nikdy predtým som ich nevidel ani na foto) a myslel som, že sem niečo zablúdilo z Maďarska 😛

All: Môžete mi niekto vysvetliť ako je to vlastne s tými trolejbusmi, resp. autobusmi na autobusoch? Nie je mi to ešte 100%-ne jasné. To akože trolejbusári čerpú dovolenky a preto jazdia busy???
Reply on: Esicko #1149:

Pred malou chvíľou mi volal kamoš, že odprevádza známeho do ZV s tým Potkanom a že ako sa mu strašne páči, že to vyzerá skoro ako v TGV a uvažuje, že sa s tým zvezie jednu stanicu. 🙂

Trochu som mu zakontroval, že to má málo miest a úzke sedadlá, tak súhlasil a ešte spomenul, že čas na BUSE ukazuje o 28 min. menej. Železnice si teda dávajú načas. 🙂

Jednotka r. 840 bola pred minútou vypravená do ZV.
Reply on: Sarko #1147:
No mne to celo 840-ky hned evokovalo potkaniu tvar, co mam robit. Dedukciou som z informacii prisiel nato, ze by si to mohol byt Ty, isty som si nebol. Kto chce, moze sa so mnou kontaktovat, nemusi chodit potajme 🙂 Ukazem nejake zaujimavosti zo zel. problematiky, v dopravnej kancelarii i v terene. Len teraz mam dovolenku. Mail mam rovnomenny ako nick na orangemail.
U nas je vsetko take uzkoprse, ale tie 840 su po dlhom case uplne nieco nove na slovenskych kolajach, nie prerabane - rekonstruovane. Aspon to je krok, snad mozno povedat, ze vpred. Taka rekonstrukcia 810 resp. 010 na 812 je podla mojho skromneho nazoru velkym krokom vzad.
Reply on: Esicko #1140:

He he, to si teda vystihol, potkania tvár, dobre som sa narehotal. 😃 Žeby sme tú jednotku pokrstili "Potkan"? 🙂

No čo si sa neozval, keď si vedel, kto som? 🙂 No počkaj, tiež Ťa prídem tajne sledovať do práce pri vypravovaní podareného Potkana 😉
Reply on: Esicko #1144:
Co tak Talent namiesto 840-ky?
Reply on: Esicko #1144:
Pozname tu to knihu
Nodes, ano videl, to uz je ina polievka... V Cesku vychadzaju casopisy Zeleznicni magazin a Draha a momentalne na Talent pozeram v knihe, velmi krasnej - Atlas vozidel - Motorove vozy a jednotky CD a ZSSK.
Reply on: BM #1141:
Tak som zvedavy, ako to vyzera.
ESICKO: Videl si napr. na obrazku Talent od Bombardiera? To by som chcel...
Reply on: Nodes #1138:
V dohladnej dobe bude zverejneny na iMHD
Prepacte, spal som po nocnej... Takze. Vladimir, v piatok si 2x840 na 2. nastupisti 7. kolaji videl velmi spravne, ved sam som ju tam pustil 🙂 . Celo mohlo byt podla mna ovela lepsie, nepochopitelne (pre mna) sa zhora nadol zuzuje, tak to spolu s navestnymi svetlami vyzera ako potkania tvar... Od 26.11. jazdia tieto jednotky v skusobnej prevadzke s cestujucimi v 1-6 s vl. 1823 Zv-Ke prichod 9.12, v 7 vl. 1829 prichod az 13.27, naspat uz spominany 1822 Ke-Zv odchod 16.00. Tento stav ma byt do konca tohto GVD, t.j do 13.12. V novom GVD su planovane na vl. 1821 Zv-Ke dalej otocia v 7-4 na vl. 1905 Ke-Humenne, naspat navrat druhy den rano o 5.26 vl. 1906 He-Ke (bude jazdit len v 😵 a hned vl. 1820 (terajsi 804 o 5.56) Ke-Zv. Fotecku, J, by som mal co som fotil v piatok ale len mobilom, ak ste uz nieco na Nete neobjavili poslem na mail ako MMS prinajhorsom... Sarko, ano, aj ja som sa tym spojom viezol 🙂 a vidim, ze som sa nemylil. Vystupili sme pri OC Optima. 840 su designovo urcite lepsie ako tatranske 425 ale na take Desiro to zdaleka nema. Co sa tyka nedostatocnej kapacity a rozvrhnutia sedadiel, plne s Tebou suhlasim. Jedna jednotka ma vcitane sklopnych sedadiel 110 miest na sedenie a aj zvacsa studentov v piatok skoro preslo pociatocne nadsenie, ked cestovali z Ke natrieskani ako v MHD. Ani podla mna sa na dlhsie trate typu Zv-Ke nehodia, ale ti, ktori ich tam zaradili to isto-iste vedia lepsie...
Reply on: Sarko #1136:
Aj s tymi Tvojimi decentnymi natermi a farbami...o:

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.