No, nebol by som si tým taký istý. Na magistráte kvôli neodôvodniteľne veľmi nízkej cene za pozemok v tomto smere vypukol škandál a prieťahy. Myslím, že ešte nič nie je definitívne schválené, takže ani isté.
To nie je len problém Štúrovej, ale všade tam, kde sa listy dostanú. Ako spomínal BMko, je to problém žliabkových koľajníc a na uzavrenom koľajovom zvršku.
Ja by som odpovedal ako mi tu raz položil otázku Nodes, že na čom som ešte nejazdil Čo sa týka električiek, najradšej som jazdil na 2xT2, nezabudnuteľné spomienky mám napr. na jednokoľajku v lese z Jablonca do Liberca. Nikdy tiež nezabudnem na Brno, kde som si odjazdil celú sieť, vrátane pešej zóny a so všetkými typmi vozidiel a rôznych druhov modernizácií. Brno je odvtedy moja srdcová záležitosť.
Viete, ze uz su aj busy Solaris Urbino 3 ?... ale na stranke www.solaribus.pl v udajoch je vidiet len Solaris Urbino 12...Neviete,ci budu aj Solarisy 15 tejto serie v Kosiciach?
Sarko & Y: Pekné predstavy,? len škoda že sú nereálne !? DPMK nemá dostatok financií na rekonštrukciu trate NO, nie to na výstavbu nových električkových tratí ! ?
Y: je to aj tymi faktormi co sarko napisal ale aj tym, ze 95 percentach kde je sklzova ochrana je nefunkcna aj to je pricinou sklzu a vzniku plochacov na vozidlach
Doplnim zo svojej kratkej praxe len sarka. viac smyka na zliabkovych tratiach a na prejazdoch z cestnou komunikaciou. Inac pri dazdi pravidelnom je adhezna vlastost elektricky lepsia ako na suchej kolaji.
Sarko