Mozno sa trocha sekol s tou prestupnou tarifou, no pre DP by to bol istotne zaujimavy napad, ako zatraktivnit JCL. Presne tak som si predstavoval-za sucasnej neprestupnej tarify-listok pre 2jazdy.Urcite by bol vyuzivany. Cena by mohla byt 22Sk.
V suvislosti "s elektrickami po zeleznicnych kolajach" si uz zivo predstavujem, ako sa Shorty (znova) uci, co znamenaju dve zlte svetla doplnene vodorovnym zelenym svietiacim pruhom na zeleznicnom hlavnom navestidle... he he...
Sarko : Tak podľa mňa trať ED z Masarikovej na Ťahanovce nikdy nebude, nakoľko je to finančne veľmi náročné / a aj na obsluhu /. V súčasnosti sa na VUC venuje dosť veľká pozornosť integrovanej doprave / s možnosťou využitia prostriedkov EU /. Takže si predstav zaujímavú možnosť napojenia elektrčkovej trate na železničnú na Masarikovej, alebo na žel. stanici a potom odbočku na sidl. Ťahanovce. Problém je v podstate v trakcii, ale to je len technický problém. Ešte je problematický ťahanovský kopec - s trmý a to nehovorím už o Stupavskej kde by vyšla asi len zubačka. Najjednoduchšie a najlacnejšie riešenie je trolejusové.
Tak to určite nie! Električka na Sídlisko Ťahanovce mala viesť od koľajovej križovatky Masarykova-Svätoplukova-Alvinczyho a ďalej po trase Rampová (popri žel. trati) - Severné nábrežie - Dopravná - Magnezitárska - Americká trieda, s ukončením na konci sídliska. Táto trať má ešte šancu, aby sa v budúcnosti postavila.
Predĺženie zo Štadióna Lokomotívy bolo naplánované ako jednokoľajná vyhliadková trať po Kostolianskej ceste na Aničku. O žiadnom prepojení cez nový most v obci Ťahanovce a novú komunikáciu na Americkú triedu sa nikdy ani len neuvažovalo. Tento "novodobý" plán je zbytočný a podľa mňa sa nikdy nezrealizuje.
Trať Palackého - Sečovská a rozvetvenie na Dargovských hrdinov a nevybudované sídliská Družba a Košická Nová Ves, zostal len v plánoch ČSSR a po revolúcii sa v súčasnosti sa s tým, ako ani s novými sídliskami, už nepočíta v územnom pláne. Takže o týchto plánoch je zbytočné čo i len snívať. ?
pokial viem, tak elektricka na sidl. Tahanovce mala byt predlzenim trasy z Lokomotivy po Kostolianskej ceste cez novy most cez Hornad, ktory mal stat asi dvesto metrov severnejsie od dnesneho stareho tahanovskeho mostu. Tadial mala byt zaroven Americka trieda napojena aj druhym smerom. Kostolianska cesta mala byt stvorprudova...
Sarko zaujimave by bolo riesenie elektrickovej trate cez dnesnu krizovatku Presovska-Secovska po strmej Secovskej na nove sidlisko Vychodne mesto s napojenim na elektrickovu trat v Krasnej. Lenze vsetko to zostalo len v planoch a pochybujem, ze sa niekedy postavi elektricka i na sidl. Tahanovce ?
To mi je jasné. Celé sídlisko je rozvrhnuté veľmi neštastne a nedobudované. Stačilo pritom tak málo (veď sa stavalo na zelenej lúke) a celé sídlisko mohla bez problémov obslúžiť výlučne električka.
V skutočnosti je to naopak, územná rezerva pre električkovú dopravu sa naprojektovala tam, kde sa táto trakcia aj plánovala. Okrem úseku Americká tr. - Magnezitárska - Severné nábrežie to sú ešte Palackého - Sečovská, Tallinská a Ul. Pri prachárni - Hala Cassosport - Popradská. Čiže 2 existujúce sídliská, jedno nevybudované a jedna športovo-obchodná oblasť a to je asi tak všetko.
hlavna prejazdna komunikacia po Americkej triede mala sluzit pre dopravnu obsluznost sidliska elektrickami, preto je aj taka siroka (+ napr. nadchod) a rovinata. ostatne casti sidliska mali byt obsluhovane busmi/trolejbusmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SHORTY