Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
1018, TA, Pivix, Nodes: Ooo, nečakal som toľko reakcií, normálne som uveličený 🙂

1018: No, otvoriť v tej kose kosúcej by znamenalo okamžité odstavenie hlasiviek a ja som aj tak po prvom spustení roztrasený nezmohol ani na slovo, lebo som na prvýkrát nevedel vytáčať a tak som to zjazdil bez zastavenia! Mal som veľké šťastie, že som nespadol, išiel som naozaj ako na rychlodráhe 🙂

TA: Ďakujem 😉

Pivix: Jasné, že prídem. A za zajtrajšok takisto ďakujem!

Nodes: No, veľa mi už toho nechýba, nejaká tá ponorka a raketoplán? 😛
Reply on: Sarko #10545:
Cece, je este nieco, co si nekeroval? ?
Reply on: Sarko #10545:
Potriasol by som ti pravicou, ale to urobim az v piatok (dufam). Samozrejme pri tej prilezitosti pripojim aj zajtrajsok... ? ?
Reply on: SHORTY #10536:
Kurnik ved z kacerom mam dvakrat lepsie brzdne hodnoty
Reply on: Sarko #10545:
gratulujem ?
Reply on: Sarko #10545:


Oooooh, Sarko dnes prvykrat na lyziach! ? Uz na case ? Ved som aj v dopravnom servise na eXprese pocul, ze nejaky nebezpecny, rychlo sa rutiaci a vrestiaci lyziar brazdi ruzbachsske svahy ?
Chalani, dnes som sa naučil ovládať ďalší "dopravný prostriedok" - lyže 🙂 Na to, že som na nich stál prvý krát v živote, to celkom ušlo. Síce som sa neušetril od mnohopočetných pádov, no ale bez inštruktora to inak nešlo. Ešte šťastie, že som bol odhovorený od výstupu z najstrmšieho svahu, lebo od stredného som aj tak rezignovane prešiel na ten najmenší a až ku koncu dňa sa odvážil na ten stredný. Prekvapením je polmetrový sneh, aj dvojmetrové kopčeky odhrnutého snehu pri cestách a teploty, ktoré neklesajú pod -15'C cez deň. V noci bolo včera v obci Vyšné Ružbachy -22'C a pri vlekoch -30'C'. Veru chcel by som vidieť hociktorý košický autobus či električku, čo by to s nimi porobilo :-€ (zamrznutý smajlík)
Neviete,preco je tu ta anketa tak dlho ??? ?
Reply on: Micho #10541:
Skoc do dispecerskeho fora a precitaj si prispevok cislo 4517, tam najdes dovod preco su na L18 klbove vozidla.
Reply on: Micho #10541:
lebo presli na L32, kde ich fakt bolo treba...
chcem sa spytat preco uz nechodia na linke 18 autobusy Solarisy????


za odpoved dakujem
Reply on: Pavuk #10537:
Suhlasim s Pete-om. Ten bus ma KE nater a KE ev.c. Vobec sa mi nezda ze by tu bol len na testoch a potom ho stiahli do BA a znovu prefarbovali... MOZNO tam pojde na testy ale to tak asi vsetko. ?
Reply on: Pavuk #10537:
Ano a DPMK ako vyhradny distributor si na vsetky skusobne SU (hlavne tie v kosickom natere) dava svoje EVC. ? Never vsetkym bratislavkym vodicom 🙂
Reply on: Pavuk #10537:
Nove autobusy sa nedaju kupovat len tak, ze si niekto zmysli, ze kupi Solaris.Treba najskor vypisat verejnu sutaz a az potom moze niekto uvazovat o nakupe noveho autobusu. A velmi pochybujem ze DPB kupi CNGsolaris ked ho este ani netestoval, kdezto uz testoval vsetky mozne ostatne plynaky....
Nodes. Mam kontakty priamo v DP v BA a bolo mi potvrdene ze v ke je len koli dvom veciam. 1 DPMK je vyhradny distributor solarisov v SR. 2 Mame ho na skusku lebo tiez uvazuju ze ho kupia
Dokonalá reko vozidla 337:
- medzi podlahou v kabíne a laminátovým čelom (v úrovni nárazíka) asi 5cm medzera,čo pri v=60 znamená prievan ako pri otvorenom okne....
- u nás v DP je taký zvyk, že keď sa niečo zvára, tak čo najbližšie pri skle.....čo neminulo ani čelné sklá...
- vo voze nebude nikdy teplo, lebo medzery nad,pod a medzi krídlami dverí zabezpečujú tzv. nútené vetranie
- topenie vo voze "svieti" (žhavením) a uškvarí všetko čo sa dotkne krytu topníc ☺
- ovládací pult - chaos v umiestnení vypínačov, vypínač TRANSPARENT zapojený ale bez účinku, detto OSTREKOVAČ zapojený(elektricky) ale ho zabudli namontovať ?
- BUSE - 0bodov - linka a cieľ-toť vsjo
- Nodesom spomínané natriasanie vozu pri určitých rýchlostiach až dosť nepríjemné
- stolička vodiča nová-veľká, až na to že som sa tam nezmestil - koleno som mal nalepené na riadniku
- nádherne škrípajúce plexi na kabíne v kovových rámoch bez tesnení
- slabá prúdová brzda!!!
- azda jediné, čo bolo dobré bol tachograf s mnohými funkciami (niektoré nezapojené) napr:
- celkové km
- denné km
- dráha(počíta od momentu, ked stlačíte tlačítko na tach., ale pozor pri prejdení úseku sa vynuluje 😞 )
- príkon (kW) nezapojené
- spotreba (kWh) nezapojené
- skúška bŕzd: spomalenie, zábrzdná dráha a rýchlosť, pri kt.bola požiadavka

Ponúkam zopár nameraných hodnôt:
rýchlosť 30km/h spomalenie 1,03m/s2 brzdná dráha 33,4m
40 1,19 51,7
50 1,19 80,8
60 1,23 111,9
39 núdzové brzdenie 2,08 28
40 1.stupeň KB 1,72 35,7
dobrá rada - neskáčte pred rozbehnutú 337!
Reply on: Vladimír #10534:
Fakt, aj z mojho pohladu by popis prestupnej tarify vyzeral inak. ale tento popisovany system by sposobil o.i. aj znacne zdrzanie vozidla v zastavkach.
Citáty zo spomínaného článku:

"Chceme ho dobudovávať postupne podľa finančných zdrojov a dopracovať sa k zavedeniu tarifikátorov, aby tí, čo cestujú na dlhé vzdialenosti platili viac, ako tí, čo idú len jednu zástavku. Aby systém v MHD bol spravodlivejší, čo by mohlo do budúcna priniesť aj väčšie príjmy DPMK, no nie plošným zvyšovaním ceny lístka, ale práve tým spravodlivejším platením za služby v MHD.

Ak má tento spravodlivejší systém fungovať v praxi, budú sa musieť dopravné prostriedky vybaviť čítacími zariadeniami, ktoré by cestujúcim odčítali precestované. "

--> No neviem, mne to vôbec na časovú tarifu nevyznieva. Popis jednoznačne sedí na klasický "check-in check-out" systém, kde cestujúci má na karte nejaký kredit, kartu si odpípne pri nástupe i pri výstupe z vozidla a systém mu strhne presne cestovné podľa precestovanej vzdialenosti (počet zastávok alebo kilometre). Chcel by som veriť, že to mysleli inak, ale podľa mňa je to viac ako jednoznačné. Žiaľ 😞
Reply on: Isidor #10517:
Kiež by si mal pravdu. Ale z toho napísaného skutočne až veľmi do podrobna vychádza popis systému chcek-in ceck-out. A pokiaľ aj v Košiciach zavedú na ČK kredit, ktorý si budú ľudia pri nástupe odčítavať a po výstupe späť zvyškový pričítavať, bude to základný kameň likvidácie mestskej dopravy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.