Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
525 tlacena 420 cez NO

alebo je to:

420 tahana 525

???

no teraz vazne neviem
Reply on: Nodes #9470:
Sem s ňou:-P!
Reply on: Nodes #9470:
Ak mas foto z rusna na R 608 posli mi ho tiez. Budem velmi rad za kazde foto, kt. mas. ?
Reply on: Vševedko #9455:
Mozem Ti poslat na mail fotku poskodeneho pantografu z predneho Pershingu.
Reply on: sittam #9466:
?
Reply on: Sarko #9464:
ani mne sa to nezda
Reply on: TA #9461:
Tak som sa pohrabal aj v histórii dispečerského fóra a prvý deň prevádzky #512 bol dňa 13.9.2004, i keď iba jedno kolo, pretože sa kazili dvere, dobíjanie a dokonca sa začalo dymieť z 3. podvozka... Následne bola 512 vymenená súpravu T3 #419+420 a neskôr zasiahla do prevádzky až 17.9.2004.
zdroj www.kosice.sk
Návrh rozpočtu mesta Košice na rok 2005


Predkladá: JUDr. Zdenko TREBUĽA – primátor mesta Košice

Spracovalo: Finančné oddelenie, referát rozpočtu a financovania
(vynatok)


Mestská verejná doprava

Východiskovou základňou pre stanovenie výšky bežného transferu z rozpočtu mesta v roku 2005 je poskytnutá dotácia v roku 2004 a fiškálna decentralizácia, ktorou sa mení systém financovania mestskej verejnej dopravy, t.j. dotácie už nebudú poskytované zo štátneho rozpočtu, ale priamo z rozpočtu obce. V roku 2004 bola zo ŠR SR poskytnutá dotácia na bežné výdavky vo výške 211 990 tis. Sk a z vlastných prostriedkov mesta dotácia vo výške 58 000 tis. Sk, spolu 269 990 tis. Sk.
Požiadavka DPMK a.s. na rok 2005 je vo výške 439 580 tis. Sk pri nulovom hospodárskom výsledku. Táto požiadavka vychádza zo súčasne platnej cestovnej tarify bez zvýšenia cestovného a zo zvýšenia výkonov v počte vozokilometrov oproti roku 2004. Podotýkame, že požiadavka nového vedenia DPMK a.s. je vyššia oproti požiadavke predchádzajúceho vedenia, čo nesvedčí o snahe realizovať racionalizačné opatrenia, ako bolo prezentované novým predstavenstvom.
Na základe uvedených skutočností navrhujeme z rozpočtu vyčleniť sumu 302 000 tis. Sk. Strata spoločnosti by sa dala znížiť zvýšením cestovnej tarify, zabezpečením výkonov MVD na úrovni roka 2004 a racionalizačnými opatreniami v podniku.
Zo stranky www.kosice.sk vynatok:

NÁVRH ROZPOČTU NA ROK 2 0 0 5 - KAPITÁLOVÉ VÝDAVKY (v tis.)
4. Dopravný podnik mesta Košice, a.s. 187 352 - obnova vozového parku 54 000
Reply on: Diggi #9463:
Vidíš, to mi nenapadlo, pozrel som do histórie a pozerám, že 13.11.2004 som uviedol, že 530 je na SP. Tiež si myslím, že by ju po vykonaní SP nedávali rekonštruovať.
Reply on: Sarko #9460:
Stačí kuk do vozovne či je tam. Mala by byť na prehliadke...
Reply on: TA #9461:
Príchod #512 do cieľovej stanice Haniska pri Košiciach - 22.8.2004 a príchod do vozovne DPMK - 23.8.2004. Ešteže máme diskusné fórum, v ktorom sa dá hrabať 🙂
Reply on: TA #9458:

517:
-dátum odoslania do Krnova - 13.8.2003
-dátum príchodu do Košíc - 17.11.2003
-dátum zaradenia do prevádzky - 30.4.2004

521:
-dátum odoslania do Krnova - 13.8.2003
-dátum príchodu do Košíc - 3.12.2003
-dátum zaradenia do prevádzky - 30.4.2004

512:
-dátum odoslania do Krnova - 25.5.2004
-dátum príchodu do Košíc - ??.9?.2004
-dátum zaradenia do prevádzky - ??.??.2004

Kto vie, nech doplní. Inak koluje informácia, že KT8 #530 išlo na reko na KT8D5R.N2 do Krnova. Ja mám info od Furčana, dnes mi to vravel Nodes. Kto má nezávislé info od uvedených osôb?
Minule som si všimol, že na 534-ka má na tom prednom strešnom transparente vyobrazené " X ". Na fotkách ho však nevidno? Z toho mám usudzovať, že to ešte funguje? ❓
Kedy prišli jednotlivé KT8D5RN2-ky do KE?
foto 337 ????????? ❓
Vsevedko, najprv ich vyslobodil okuliarnik (mozno z Po, mozno od R 811) a v Kysaku sa ich ujala dvojicka 🙂
Reply on: Nodes #9431:
Už Ťa vymotali z drôtov:-D?
Caute...neviete , kedy budu v autobusoch citacky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.