Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pete. #10172:
len to nie, prišli by sme o jedinečné CP
Reply on: eMareq #10157:
To si fakt myslis, ze hlavnym dovodom pisania CP na stroji su haldy predtlacenych papierov? v hodnote max niekolko 100korun? Nebud smiesny. Ak mi dosvedcis, ze to je pravym a jedinym dovodom, tak vsetok ten papier od DP kupim sam za vlastne peniaze.
Reply on: eMareq #10163:
V kosickej 29-tke som uz spieval aj ja ? A nie v noci, ale podvecer. boli sme asi 50-ti a mali zopar gitar.
Reply on: Papyr #10169:
Horšie to je naopak. Keď vysvetlivka e-nízkopodlažný spoj je uvedená pod CP, ale pritom pri žiadnom čase odchodu nie je toto "e" uvedené (ako na 7-ke cez letné prázdniny) .
Reply on: LUK #10132:
Dalo by sa dlho diskutovat o tom, ci je lepsie mat 1 garantovanu linku (celu), alebo garantovane spoje na niekolkych linkach. Mne oba sposoby pripadaju rovnocenne, to zalezi totiz na potrebe konkretneho mesta. ALE!

Ked uz ja (ako dopravca) viem, ze ten a ten spoj tej a tej linky bude vzdy nizkopodlazny, UVEDIEM TO AJ DO CP. Napriklad prazsky DP svoje NP spoje uvadza v cestovnom poriadku tucnym pismom a doplnuje ich symbolom invalidneho vozicka. V Presove sa za prislusny odchod NP spoja doplni znak #. Je vcelku jedno, aky znak bude znamenat "tento spoj vykonava NP vozidlo", ale ta vysvetlivka v tom CP musi byt!
Na JOJ-ke by malo byť niečo o tej našej "vyfúknutej" električke v správach. Bolo to v upútavke.
Reply on: Isidor #10166:
to je premakaný systém
Reply on: TA #10164:
Ak sa nemýlim, tak do umývarky idú každý druhý deň... párne ev.č. v párne dni a naopak.
Reply on: TA #10160:
Celkom hned neide ... ... na otocku. Uff, hadam mi na dnes vypisovania uz aj stacilo.
Reply on: ketrinke #10108:
ak autobusy prechádzajú v KE každý deň umývarkou, tak ja zjem kefu. Veď niektoré vyzerajú akoby neboli umývané mesiac. ( niežeby mi to vadilo)
Reply on: pete. #10155:
Ja som cosi podobne zail kedysi davno na L52 - posledny spoj o 22.13 zo Sace. Muzske osadenstvo po navsteve krcmy na Kvetnej tiez spustilo spev. Pre mna prekvapenim bolo, ked sa ma jeden riadne potrundzeny pytal, kde to je. Po mojej odpovedi, za zadival dost neveriacky 🙂
Reply on: Papyr #10156:
to som ešte nezažil, že by vodič nakladal vozíčkara do VP vozu. Ale čo iné mu už ostáva v takej situácii. ?
Reply on: pete. #10152:
L16 je primarne prelozena s L30 od NO po Blsak a spat (i ked to nieje az tak idealne ako by som si ja predstavoval, mozno i Ty). L37 je primarne prelozena s L11, je na nu naviazana (L37 na L11) zaroven s L11 je prelozena aj L20 od Lunika 9 po Colnicu.
Reply on: eMareq #10157:
1. vetu o tej L28 som nepochopil. No hej, nie každý spoj ide na otočku späť.
Reply on: Irisb #10111:
Mam tomu rozumiet tak, ze v Presove mame velmi cistotnu cestujucu verejnost, zatialco v Kosiciach sa vozia prasata, ktorych jedinou tuzbou je "pobrudit" novo umyty voz?
Reply on: pete. #10155:
to je potom lepšie, ako kúpiť si lístok do cirkusu. A to všetko len za nejakých 16 korún (alebo koľko u vás stojí nočný lístok) Klobúk dole!
Ale aj v KE je to zaujímavé. Aspoň ťa ten pocit nebezpečia drží v strehu, či niekto o 2 minúty neprepadne, nebodne nožíkom, či nebodaj neznásilní...
Reply on: pete. #10150:
CP nerobi teta, ale niekto celkom iny - zastavky sa klepu na PC!!! Casy na stroji 🙂. Cely problem stoji na tom, ze v DP su haldy uz predtlacenych CP, do ktorych sa uz len vpisuju odchody/casy. A ten piktogram je uz vopred urobeny - uz sa len 'prepastuje'

Ano DPMK ma v konecnej sume viac penazi ako DPMP, ale nezabudaj, ze sme druhym najviac zadlzenym mestom na slovensku s vyse miliardovou sekerou. Takze ked niet penazi na ine sluzby/zaistenie chodu mesta, tak tazko budes chciet, aby bolo na vsetko a aby bol kazdy spokojny.

Davam Ti vsak za pravdu, ze DPMK mal spravne kazdy rok uvadzat co z tych penazi kde slo. Tak by sa vedelo kde su diery. Preto nebola nudza ani o kadejake odmeny, ktore si podla mna povodne vedenie ani nezasluzilo. Lenze, kde niet kontroly tam tazko potom najst vinnika. A tak sa 'bačovalo.' Ja verim, ze nove vedenie bude ine, nakolko peniaze bude dostavat uz len od mesta a teda od poplatnikov dani.

~> TA - L28 je vymyslena tak, aby sa v kazdom smere nejazdilo do Mysle. Celkom hned neide. Do Mysle ide na otocku, ked ma v CP napisane 'h'. Sice i-ckove su tiez na otocku. Bol si uz tam na konecnej?
Cela konecna je okruzna cesta okolo stadiona. Cez VD je to tak, ze tam L28 stoji cca hodinu + nieco, ked ide z Kosic. Ked ide z Mysle, tak zasstoji na stanici.
Reply on: Isidor #10102:
Vieme asi o troch pripadoch, ked sa na L12 objavila klasicka Karosa z dovodu poruchy oboch NPA, ktore sme vtedy mali. Myslim, ze za ten cas, co ta linka existuje, to nie je az tak vela. Samozrejme, vzdy ked takato situacia nastane, je to zlyhanie DP. Najviac na to podla mna aj tak doplatili vodici, pretoze invalidi boli pripraveni sa vozit, Karosa-nekarosa, a kto ich bude vykladat do vysokopodlaznej Karosy, ze ano - vodic.
Reply on: TA #10153:
Nielen pre KE. Aj pre BA. V PO je v nocakoch klud a zabava. Osadenstvo navzajom cudzich ludi spolu diskutuje, casto sa rozpravaju vtipy, dopija posledne pivo a aj spieva. Sem-tam sa cely autobus aj so soferom vyberie kupit nieco pod zub do vecierky. Ale vacsinou je tam klud a ticho.
Aj v Blave sa dnes čosi " vykotilo " z koľají. Takže už z miest prevádzkujúcich električky v SR ostáva čistý štít len Starému Smokovcu + Popradu. ( Otázka : má sa tam momentálne vôbec čo vykoľajiť ? )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.