Peter - jedna vec je teoria, ina prax. Linky su totiz presne zadefinovane, rozdelene medzi jednotlive typy vozidiel, ake sa tam maju nasadit. Ak dany typ nie je "po ruke", ma sa nasadit vzdy typ vaecsi. Zadelenie na dany den sa vydava den vopred, v pripade vikendu a pondelka uz v piatok, vydava ho veduca vypravy danej prevadzky. Na samotne realne vypravenie dozera uz zmenovy vypravca, nie dispecer, ten je v podstate len akymsi kontrolnym organom a riadiacim v pripade mimoriadnosti v doprave. Kazdy den su aj na KD aj na CD zalohy, ktore su k dispozicii v pripade vypadku. No a tu je kamen urazu, oretoze ak Ti ide nejaky klbak zo zalohy nahradit iny klbak, v tom momente napriklad sa pokazi nejaka 71 a na inom mieste 34, tak je jasne, ze tolko clankovych vozov v zalohe nie je a v tom momente ich nahradzuje nejaky solaris a jedna karosa. Alebo naopak, ak nemas malu zalohu k dispozicii a "prdne" bus na 14-tke, tak tam poslel Solaris. A to bol asi aj pripad, aky Ty popisujes. Lebo nechce sa mi verit, ze by niekto nasadil solaris na celodennu sluzbu linky 14, hlavne ak ziaden nechodil na 36, kde sa maju v pripade prebytku prednostne nasadzovat.
Navonok je to pekne, ale stale sa mi nieco nezda...
Zaujali ma chybajuce narazniky a oblozenie okolo tiahla, ktore (asi) supluje tie narazniky. Aj ked pochybujem, ze to nieco vydrzi....
Otazne je, ake su naklady na pripadnu opravu (ak to je kusovka, ako nasa 359, tak to budu problemy).
Moj vcerajsi zazitok. Idem si vecer v buse 3*** na 27 a na zastavke pri hati isiel nastupit muz. Uz isiel k dveram a vtom vodic prestal brzdit pridal a ufujazdil prec. Este pan rozhadzoval rukami , no na nic...
Nechcem povedat cislo vozu aby som neposkodil vodicovi, ktory ako prvy v historii [z tych , ktorimi som isiel] najprv nechal ludi nastupit cez predne dvere a potom vystupovali - listok si ,,museli,, dodatocne kupit az 4 ludia ? a piati degesi pri tescu radsej pockali na dalsi