Mam otazku.Viem ze bola nieaka peticia aby chodili na Tahanovce trolejbusy ale to bolo len take ze pri mile sedeli aj to len cez vikend.Co keby sme sa pozbierali asi taky siesti a sli normalne po bytoch zbierat podpisy?
Takže, aby sme ukončili túto debatu:
Témou mojho prvého príspevku bolo, že ked niekto chce peniaze ,mal by sa viditelnejšie a aktívnejšie prezentovať.
Nakoniec som zistil, že značná časť bývalých členov sa niekam rozutekala , že ste dokopy dvaja aktívni a že vlastne ste ani poriadne ešte nezačali.
Takže prajem vela úspechov asertívny prístup a vhodnú diplomaciu v jednaniach s dpmk a chuť do práce. Ked budem mocť ,tak vám rád pomožem.
Zdraví Vás
István Popper
KVKV.IP@zoznam.sk
To "chodenie" do VSŽ by som rád videl (v ktorom období). RA2 (teda vtedy len RA) už existuje spolu s L20 tri desaťročia v takej podobe ako je to dnes. Čiže žiadny pešibus do VSŽ z Myslavy od roku 1975 určite nehrozil. Dokonca RA v oných časoch jazdilo aj cez Mikovíniho. KVP malo tiež svoje dve RA.
Re #21427 Diggi: You're exactly right! Na L50 si pamatám, chodila z jedného konca KVP na druhý (Hemerkova Moskovská trieda).
OT: prave mi pri pohlada na anketnu otazku napadla odpoved ze "DP nekontroluje vobec ciernych pasazierov, DP kontroluje iba bielych pasazierov..."
5: jj, ta 72ka kludne moze vylozit ludi pri iskre, dole sa otocit a pockat na moskovskej, dobry napad na riesenie problemu .. chvalim ta pred nastupenou jednotkou
"myslavski poslanci velmi zvlastne zmyslaju .. silou mocou chcu byt samostatnou obcou (ved kazdy myslavcan ked ide na nakup na kvp tak povie ze ide do kosic na nakup..) a zaroven silou mocou chcu mat vyhody mesta"
Ja si pamatam zaciatok prevazdky na klimkovicovej, pre nas obyvatelov tejto oblasti to bol velmi vitany spoj. Povodne sa vravelo ze okrem L32 bude jazdit aj L40 a potom neskor sa uvazovalo o L21 ale netusim po akej trase..nakoniec vsak ostalo len pri L32 a neskor si pamatam este nejaky expres, tusim L50..ale nie som si isty..bolo to vsak v case ked L54 jazdila oblukovo cez mesto po trase Klastor / Moskovska
Ej dobre vravis suvisle az mi je to divno ? ved nech prispievaju na dopravu ako Saca ak chcu byt samostatna obec...ale na to niet odvahy v DP aby urobili razne opatrenia...ja neviem ale dochodcov sa boja vsetci, ved ked sa zmenila L17 dovtedy dupali pred DPMK kym ju nedostali spat ?
Po prečítaní článku o nasrdených Myslavčanoch mám zopár nových podnetov k novému linkovému vedeniu:
1. Zriadiť konečnú L72 pri Iskre, kde bude aj vyčkávať (ku Gruntu sa pôjde len otočiť so zatvorenými dverami),
2. Zrušiť kompletne nezmyselnú vetvu 32A,
3. Zaradiť zastávku Maša do 2. tarifného pásma,
4. Včleniť do trasy L20 zachádzku na Luník 9 (a L11 presmerovať na KVP).
Tak čo, Myslavčania, ešte máte nejaké pripomienky? ?
no s tou 18kou si pamaatam aj ja nieco, ale nie natolko aby som vedel ci tam visel CP alebo nie naisto viem, ze volakedy tam mala konecnu L32, to este jazdila cez klimkovicovu a s 12m karoskami
a do VSZ sa chodilo L20->mikoviniho->pesibus->int.jedlikova(teraz optima)->Rx->VSZ
k tomu RA .. na vlastne oci som videl ze v tom buse ide 10ludi .. to fakt nikoho v dpmk nenapadne riesenie kyvadlovej dopravy na useku masaoptima ? mozno poviem blbost, ale mohol by to jedno kolo odkrutit voz ktory bysluzil ako disp.zaloha niekde na kvp (samozrejme s predpokladom ze tych 10ludi sa zmesti do briky pri optime)
Nech sa vozia SADkou. Aj tak tam chodia prazdne a nevyuzite spoje. ?
Na KVP tak ako vravite, usek do Myslavy odpojiť a naj si na drotoch vešaju pradlo.
treba jednoznacne tlacit, aby sa vybudovala prepojovacia komunikacia Klimkovicova - Moskovska a potom sa tam potiahol trolejbus ku klastoru. Ked Myslava nechce trolejbusy, tak na ich naklady zachadzku zrusit a budu mat len 20ku. A ze nebudu mat nic do mesta cez KVP? Ich problem. Toto je moje riesenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.