Noo, pokiaľ viem, tak žiadna T3R.P nemá novú (v zmysle nevyrobenú by Tatra/ČKD) skriňu - pokiaľ niektorá T3 bola tak prehnitá, že by sa nedala rozumne opraviť, tak sa zobral iný voz, ktorý sa formálne prečísloval na ten prvý a použila sa jeho skriňa (dokonca papiere druhého vozu boli potom použité na "novostavbu" T3R.PV - bohvie prečo práve takto). Máš to popísané napr. tu http://www.prazsketramvaje.cz/v-t3rp-precislovani.html celkom dole.
pekne odfoteny interier,aaa nikto ani slovka nepovedal, naopak všetci boli radi že videli interier, lebo nemali možnosť dovtedy sa previezť zgeneralkovanou 4085, skôr by som povedal že je umenie a šikovnosť fotografa spraviť dobru a kvalitnu fotku interieru
Je to ťažké... keď sa tu zverejnia, tak okamžite nastúpi kritika na autora, fotoaparát atď... tak vám musí stačiť konštatovanie: interiér je pekný... ?
Pardon. Mas pravdu, mnohokrat maju povodnu skrinu. Nicmene (pekne ceske slovo ) na tych 8300-8489 je vymenene bud vsetko okrem skrine (ak skrina nie je zhnita) alebo uplne vsetko vratane skrine (ak zhnita bola). Pre Kosice je dobre pouzitelne to i to, podla stavu vasich skrin.
Čože? Rekonštrukcií s novou skriňou VarCB3 je v súčasnosti (pojazdných) v Prahe cca. 25. Plus ďalšie v iných mestách. Čoskoro sa podľa všetkého prejde na dodávky skríň čiastočne nízkopodlažných.
8300~8480 (plus 8211-8245; dohromady teda ~ 215 ks) sú rekonštrukcie s pôvodnou skriňou (prevažne) zo 60tych rokov, akurát dôkladne ošetrenou...
Pre elektricky sa, pre boha ziveho, pocitaju miestokilometre alebo vlakokilometre, nie vozokilometre. Aka je logika v tom, ze hoci KT8 vazi viac, zozerie viac, a ma takisto jedneho vodica ako dvojicka T3, predsa dvojicka T3 najazdi uradne dvakrat tolko km, ako ta KT8?
Myslis, ze prazske vozidla ev.c. 8300-8489 (ano, existuje uz skoro DVESTO takychto rekonstrukcii) by boli pravne nie v poriadku? Konstrukcna chyba je vylucena, ved je to verna kopia skrine.
omg co mate proti emtestu?, aspon dajak technika sa u nas montuje a hlavne slovenskej vyroby ? okrem emetesty mas vsade na slovensku a v cesku Kosice su zrejme posledne s neprestupnou tarifou ?
Dnes bol EMtestom "obdarovaný" trolejbusík 14TrM, #2007. Obdržal kabeláž, držiaky na el. označovače a novinku: držiak na čítačku BČK umiestnenú na stene kabínky, nad okinekom vodiča- pre predávanie lístkov. Nedajú sa tým úplne otvárať kabínkové dvere.