aj pre IRISB: je to zložité, takže nebudem to tu už rozvádzať...ale je to klamár a asi každý je pre neho menejcenný a on je jedinečný...a týmto uzatváram debatu...
Neviem, či teraz máš na mysli ešte nejaké iné osobné skúsenosti, no k otázke "šačansko-poľovského nutného zla" musím podporiť kol. 1018. Do košickej dopravy užšie zainteresovaní tento problém dobre poznajú. Poľov trvá na svojich odchodoch, Šaca na svojich, a tie sú rovnaké. Zároveň jednym i druhým vadí, že na spoločnom úseku ich linky jazdia naraz. Takže ak to v predmetnej diskusii 1018 takto nejako povedal, tak povedal holú pravdu.
P.S. Ak som niečo nepochopil a ide tu celkom o niečo iné, tak pardón...
Išlo o vyjadrenie na odbornom základe, ktorému Ty asi tazko rozumies, ked tu toto plodis. Sama starostka MČ Poľov podpisala cest. poriadok linky 25 a nutne zlo je to, ze linka 38 jazdi v rovnakej casovej relacii, pretoze taka bola poziadavka. Osobne invektivy si nechaj.
Aha, takže smer Mikoviniho.
To je tiež taký zločin "plánovačov". Zhruba štvrtina trasy existuje len ako výjazd z dp.
Minimálne na Mikoviniho by to bolo velmi prospešné a pri pohlade na mapu sa plánovačom priamo ponúkalo predlžiť trať na KVP , ...pod mostom pokračovať v dnešnej trase tbusu ku kláštoru. Trolik by mohol ísť v dnešnej trase do Myslavy, prípadne u Iskry upraviť odbočku a viesť zadnou trasou ku kláštoru. A p krátkom (nutnom) súbehu s električkou pokračovať k novej nemocnici..... No zobuďme sa! Sme v Košiciach.
Celkom dobre sa bavím na vašej "diskusii" o kvalite fotiek. Tá kvalita a výpovedná hodnota sa ukáže za 20rokov. A to bude mnohokrát cennejší rozmazaný obrázok vyfotený trebárs Pionýrom (mladší už asi nepoznajú) alebo hocijakým starým ruským budárom.
To mi verte všetci. Tiež som nedal robiť fotky ,alebo vobec nefotil staré ikarusy, eróčka lebo buď bol špatný rozmazaný negativ alebo sa mi to javilo ako "škaredý starý bus". Alebo nevhodné miesto na fotenie. To mi bolo tak 12.
To nebolo velmi originálne. To už skúsili iní z plechu a nie len na počitači.
Trojdielne klbaky sa stavali v 90tych rokoch v Nemecku, boli drahe ,nemotorne, komplikovane, neviem či vobec niekde pravidelne jazdili alebo ich len skúšali.