Pozri náš plyňák ešte nemal žiadne extra výrazné poruchy.. (minimálne si nepamätám) preto nie je dôvod sa nejak obávať. A mimochodom v Bratislave majú inú generáciu týchto vozov ako mi tu v KE..
Priznam sa, ze s plynovymi vozidlami nemam ziadne negativne skusenosti (dlho som jednym jazdil), no ta konstrukcna zavada bratislavskych vozov mi akosi vrta v hlave. Co ak sa nejaka chybicka dostala aj do kosickeho plynaku?
Kedze ziaden z bratislavskych plynovych Solarisov nepresiel technickou, co bude s nasim kosickym hrbacom? Chysta sa prehliadka, robila sa prehliadka, bude jazdit dalej?
Tak toto snad nie je ani mozne, po ludovo-umeleckej tvorbe na historickej T3SU ev.c. 100 (261/II) je to vytvarno-umelecka tvorba na dalsom historickom vozidle ev.c. 10.
A je to nielen HISTORICKE VOZIDLO, ale najma zakonom chranena TECHNICKA PAMIATKA!
Najlepsie by bolo, keby to niekto zasiel vysvetlit do DPMK. Vhodne by bolo vydat nariadenie pre vsetkych dotknutych pracovnikov o tom, ktore vozidla su technickymi pamiatkami. Par ludi z kolajovej dopravy mozno o tom aj vie, ale nestihlo sa to este dostat z ich kancelarii podriadenym... Ak to nepomoze, bude vhodne sa o tom informovat na Pamiatkovom ustave, lebo inak sa to bude len zhorsovat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.