No snáď pokračujúcu ohromujúcu a do očí bijúcu neschopnosť zosilnenú lesníkom z Ľubotína, ktorý len pokrčí rukami čosi zabľaboce a pôjde vyhlasovať najlepšie kaviarničky v meste. A skrytú(?) privatizáciu s TEMPUSom.
malo by tam byť doplnené ľavé odbočenie pri plavárni, ktoré umožní návrat k Bottovej (po novom aj bez nutnosti vjazdu do nej - t.j. napríklad linka s priebežnou konečnou, ak by to malo zmysel)
Trolejbus iduci od KVP prejde krizovatku Jantarova x Palackeho ako dnes, pojde az popred McD, no a tam bude odbocenie dolava, cize sa uz napoji na sucasnu stopu smer KVP. V pripade potreby vyckavania sa odstavi na Puskinovej.
Práve pozerám do tých výkresov k Auparku. Tú prepojovaciu komunikáciu z Námestia na Bottovu (t.j. dnešná cesta po ktorej prúdi veškerá doprava idúca z Palackého na námestie a je tam aj tá trolejová stopa) zaberie samotný Aupark (v mieste jej cesty budú príjazdové rampy a vchod), takže na nejaké otáčanie trolíkov na skrátenej L72 môžme takoj zabudnúť.
bol by to priveľký luxus, ak by DPMK udržiaval neustále v stave toľko zamestnancov, koľko je potrebných na výstavbu trate vzhľadom k tomu, koľko sa v KE stavia. Na takéto mimoriadne situácie slúžia obvykle externé firmy so svojimi zamestnancami.