Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
kde by sa mali konať tie dopravné fóra?
Reply on: Peter55 #49369:
Práve preto by to malo opodstatnenie. Dnes neexistuje žiadny bezpečný a zároveň legálny spôsob, ako sa dostať bicyklom z Čermeľa na Alpinku (teda okrem naloženia do auta...)
Reply on: 5 #49368:
Z poslednym riadkom suhlasim ? Minule som išiel cez alpinku no a na tu alpinku som išiel po kolajniciach lebo po ceste osm nechcel isť a ten "cyklochodnik" z ničoho nič konči len tka kde sa mu zachce ?
Reply on: Peter55 #49363:
Máme 2 kusy, aj 6270. Jeden z nich je permanentne na bežných linkách, kde nemá čo hľadať. To nie je o rozmaznaných cyklistoch, ale o náhradných riešeniach kvôli neschopnosti mesta budovať základnú cyklistickú infraštruktúru.
Reply on: jt #49365:
Mne sa nezda, že vela stoji.
Reply on: Peter55 #49364:
a ešte *postihnuti
Reply on: Peter55 #49363:
Nevravím, že nemá využitie. Len, sa pozri koľko toho najazdí. Lepšie využitie som myslel to, že nebude toľko odstavená, nie to, že bude voziť bicykle namiesto vozíčkarov. Ja osobne by som ju pravdepodobne ani nevyužil, pretože ak idem bicyklom, tak zväčša som v cieli rýchlejšie, než MHD (pri linke 14 by to ale asi neplatilo).
Reply on: Peter55 #49363:
*rozmaznani. To len keby to qwerty čital ?
Reply on: jt #49362:
Maš pocit, že 6264 nema využitie? Veď každy deň jazdi na svojej linke a myslim, že 100 krat viac ju potrebuju postihnuty ľudia ako nejaky rozmaznany cyklisti.
Reply on: eMareq #49357:
Napríklad v Prahe, o ktorej hovoríš, je možné bicykle prepravovať aj v metre a tam sú iné kapacity prepravených cestujúcich. Na železnici zas funguje Zjednodušená preprava batožín, pokiaľ vo vlaku nie je radená PÚB/služobný vozeň a tiež to nie je problém. Zas nechcem, aby sa bicykle mohli prepravovať v autobusoch, ale v električkách by to nemusel byť problém (s obmedzením napríklad na sedlo a voľné dni).

Re #49358 5: To mi tiež napadlo, určite to ale nebude nijak špeciálne upravený voz, žiadne stojany, ani zabezpečenie. Keďže voz pre telesne postihnutých jazdí už len ako objednávka, mal by aspoň lepšie využitie. Len ich to mohlo napadnúť skôr, ako na konci sezóny.
Reply on: 5 #49358:
Interval nie je nic nove. Aj inemu vysokopostavenemu pracovnikovi magoriatu sa zda, ze jazdi zbytocne vela spojov.
Reply on: 5 #49358:
Veď by sme si na tie spoje po 4 minútach nezvykli a potom čo keby nás nejaký spoj dobehol? ? ?
Reply on: eMareq #49353:
Tak to je bonmot! Problémom je príliš hustý interval... Čo všade vo svete robí MHD lákavejšou, Chňapíkovi prekáža. Príliš časté spoje! To tu nesmie prísť! Fuj!

Re #49356 jt: 6264 by sa dal využiť práve ako ten cyklobus. Na Bankov a Alpinku dopyt určite bude, len neviem či koncom septembra...
Reply on: jt #49356:
No bližšie Ti neviem odkiaľ bude.

MHD je určená na prepravu osôb a ak sa majú prepravovať aj bicykle, tak nech sú jasne definované podmienky.

http://tinyurl.com/bicykle
"Predvedenie autobusu novej generácie - Mercedes CapaCity" - To ma zaujíma, či tam dajú 6264 ?.

"Linka č. 14 - cykloslužby DPMK
Autobus so stojanmi na bicykle" - Konečne dobrý nápad. Len či sa to aj bude praktizovať, keďže v Košiciach je z nepochopiteľných príčin zakázané prepravovať v MHD bicykle.

btw, CapaCity bude ten jediný bratislavský voz, alebo nejaký iný?
Reply on: eMareq #49353:
Toto je fakt odborná pripomienka. ?
Reply on: 5 #49352:
"Problém" bol 4-minútový interval na trolejbusoch (dve linky po 8 minút), vraj sa budú vozidlá dobiehať.
Celkom by ma zaujímali vysoko odborné pripomienky, ktoré vzniesol primátor za účelom ich zapracovania do návrhu... Toľko srandy by sme tu asi neuniesli. ?
Reply on: redburger #49350:
On to moze zmenit akurat tak s gramofonmi ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.