Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Alco #49923:
Vlastná skúsenosť: Rampová je ráno tiež plná kôli rampám cez železnicu. Osobné autá majú problém v popisovanom smere sa prepchať cez čakajúce autá. Autobusy by určite nemali žiadnu šancu ... Jediné riešenie je: na prvej svetelnej križovatke pred Hypertescom do ľava naspäť na štvorprúdovku smerom na sídl. Darg. Hrdinov a následne výjazd v pravo na Prešovskú smer centrum. Ide o to čo je rýchlejšie a menej náročné aj z pohľadu vodičov lebo v podstate sú ráno autá všade a časovo to vyjde pre linky 10 a 51 zhruba rovnako v oboch prípadoch: 1. - čakaním v zápche ale ďalej bezproblémové napojenie sa na Prešovskú alebo 2. - kratšie čakanie v zápche ale následne zbytočné "klučkovanie" na obchádzkovej trase a opätovné sa zapojenie na Prešovskú.
Reply on: 5 #49927:
" Museli sa pri tom prispôsobovať termínom výluk železničnej dopravy. "

--->>> súvislosť s opravou je kde? Nemala by sa náhodou železničná doprava prispôsobiť mimoriadnej situácii v cestnej doprave ❓ Niežeby ma netešilo, že bola uprednostnená hromadná doprava pred zmiešanou, ale na slovenské pomery je to ojedinelý jav.
Reply on: Alco #49923:
všimol som si že aj 10tky v najhorších zápchach jazdili cez obec, aj 54-ku som neraz videl
Reply on: Nodes #49907:
viem, však ja len som žartoval :))
Reply on: Alco #49923:
Tiež ma to napadlo, či by to nebolo rychlejšie, tka isto aj 54
Stále sa hovorí len o meškaniach L 18, 27 a 34, ale pri výjazde z THC majú problémy aj L 10 a 51 (vlastná skúsenosť z tohto týždňa). Zatiaľ nikoho nenapadlo viesť aj tieto linky cez Magnezitársku - doprava - doľava - popod most - rovno a cez Rampovú naspäť na Prešovskú. Nestálo by to za pokus?
Reply on: TA #49914:
To si teda neviem ani ja predstavit..
Reply on: 5 #49920:
Kus lepsi napad (efektivnejsi a pre cestujucich casovo prijatelnejsi) by bol zacinat linky 18 27 34 na Sofijskej a tahat ich zo sidliska rano opacne... ? Ale to by bolo uz komplikovane ako pre cestujucich tak pre podnik, pretoze priebezne linky by boli zabijak pre vodicov a zbytocne kilometre by sa robili tak ci tak, akurat cestujuci z konca sidliska by nemuseli ist o 10 minut skor na vyhliadkovy spoj cez cele sidlisko ktory aj tak okolo tej zastavky prejde este raz
Reply on: Peter55 #49919:
Vtedy sa to prejavilo aj pri HMT, cestujem tam denne a prvé dni po otvorení Preš.-Seč. bolo v zápche citeľne menej áut, aj od THC smer Mier. No VSS je predsa o kus ďalej, to sa prejaví menej. Ale to je jedno, obchádzkové opatrenie bude už tak či tak nevyhnutné. Lepší nápad sa zatiaľ nenašiel.
Reply on: 5 #49918:
Tie na Seč-Prešovska ano ale z THC nie.
Reply on: TA #49913:
Po skúsenostiach z minulého roku si myslím, že tie zápchy mierne poľavia po dokončení mostu VSS. Aspoň teda minulý rok, keď otvorili Sečovskú-Prešovskú, tomu tak bolo.
Reply on: TA #49914:
Búraním? ?
Reply on: 5 #49912:
Ospravedlňujem sa, myslel som príjazdovú cestu k autobusovej stanici, takže Bajzova, nie Čajkovského.
Reply on: 5 #49912:
pritom originálna Čajkovského ulica na GoogleMaps.com označená ani nie je
Reply on: Dimi #49897:
zaujímavo znie aj toto : " Prepojenie Slovenská - Vodárenská (7) ". Prakticky si to neviem predstaviť. Mostom alebo tunelom ❓
Reply on: M1rcO_o #49887:
" Dopravné zápchy sa však pri výjazde so sídliska stali bežnou súčasťou, preto sme sa rozhodli urobiť toto opatrenie ako trvalé "

--->>> takže navždy. Teda pardon, najskôr " len " do výstavby električkovej trate.
Reply on: jt #49910:
MÚK Palackého - Čajkovského? To by sa musel zbúrať veeeľký kus historického jadra. Prosím naštudovať oficiálne mapy a nešíriť poplašné správy od strýčka Gúgloviča.
jt: Mne je jasne, ze sa nacakame. A asi v dochodku sa budeme "tesit" takymto "tiezupravam" ? ? ? ?
Reply on: jt #49909:
A už keď som odbočil k železnici ? , tak v súvislosti s presmerovaním koridora vrámci mesta sa plánuje výmena mostov, resp. podjazdov, lebo to nie sú skutočné mosty. Má sa to tam postaviť nanovo, čo by mohlo vysvetľovať tú lacnú atrapu rozširovania podjazdov pred odbočkou na stanicu. K stanici sa potom bude jazdiť po novej MÚK (Palackého - Čajakovského).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.