V decembri sa vyberieme spoznávať históriu mestskej hromadnej dopravy v Prešove a jej predchodcov. Povieme si ako to bolo s dopravou v meste v minulosti, na akých kočoch sa vozili naši predkovia, kedy sa v našom meste zjavili prvé automobily, kedy sa slávnostne spustili prvé trasy mestskej autobusovej dopravy, ako to bolo s trolejbusmi, či legendárnou ikarusovou „33“. A to všetko pohodlne, bez mrznutia, v jednom zo spomienkových autobusov, ktorý nám ochotne poskytol Dopravný podnik mesta Prešov. Príďte sa s nami previezť a objaviť ďalšiu zaujímavú kapitolu dejín nášho mesta, v sobotu 10.12.2011 o 10:00 a v nedeľu 11.12.2011 o 14:00.
Jasne, ale je viac prípadov, kedy na dané miesta človek zájde kurzorom chtiac a nie, keď nechce.
Neplánuje sa obnovenie odoberania diskusných príspevkov e-mailom? Terajšia notifikácia je doslova len notifikáciou.
áno, to viem... rozdiel je v tom, že v regióne Twente sú všetky autobusy v červenom nátere a nie v korporátnych farbách a majú nápis TWENTS, čo je už ochrannou značkou regiónu Twente... autobusy tejto spoločnosti z iných regiónov, ktoré sme videli, mali korporátne farby...
Zatiaľ čo som si na úvod všimol, oproti predchádzajúcej verzii sa mi zdá ovládanie stránky pomalšie a menej interaktívne – ak chcem rozbaliť položku menu, musím na ňu kliknúť alebo ak chcem rozbaliť položku Iné mestá, tiež na ňu musím kliknúť. Ak by sa zobrazovali podsekcie, respektíve obsah položky ihneď, bolo by to užitočnejšie.
Na 2. strane hodnotím pozitívne rôzne možnosti zobrazenia diskusných fór.
Košice zmenili plány: Pešia zóna pri Auparku sa neotvára - http://korzar.sme.sk/c/6145595/kosice-zmenili-plany-pesia-zona-pri-auparku-sa-neotvara.html
--->>> to je ale náhoda. Pripadá mi to ako krásne vopred naplánovaný scenár. Popri všetkých klamstvách, ktoré sa udiali v súvislosti s Auparkom, tu je ďalšie. Košičania si teda môžu nechať zájsť chuť na pešiu zónu na zámkovej dlažbe á la Karabelli. Teraz sa akože odloží na neurčito – rozumejme na nikdy.
Len aby Solaris neodišiel s holou riťou naspäť do Bolechowa pri tunajších "systémoch" prevádzkovania a ekologizácii mestskej, či prímestskej dopravy. ☠
Ak by však náhodou došlo k rozšíreniu Solarisov tak, ako modelovej rady IVECO, bol by to prínos a zvýšenie úrovne dopravy minimálne o triedu podľa mňa. ?
No a keďže Solaris vyrába aj trolejbusy a dokonca aj električky, možno dôjde k nebývalej unifikácii vozového parku vo všetkých trakciách. Akurát by ma zaujímalo číslovanie vozidiel...(ha - ha)
Hm docela prekvaujuce po všetkych tych "kauzach" na SK ? Ale som rad, dufam, že to na dvore DP bud eo par rokov vyzerať ako v 80 rokov ale miesto 700viek tam budu same Solarisy ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy