údajne mal DPMK požadovať nárast cestovného na dvojnásobok + zvýšenie dotácie od KSK a obce Nižná Myšľa...za takých podmienok sa vôbec nečudujem, že sa radšej obrátili na errorbus ?
Eurobus urobí nejakú zachádzku posledného spoja do čane alebo pôjdu R1 o 22:13 zo vstupného na stanicu a pôjdu vlakom.Alebo DPMK posunie poslednú R1 o 10 minút skôr a tiež pôjdu vlakom. ?
Ja sa len čudujem že linka 28 ktorá existuje už približne 30 rokov, a zrazu sa zruší? Som zvedavý ako pôjdu domov železiarnici, ktorí prichádzajú o 23:07 s R2-kou na Važeckú.... ?
29 jazdi do Kavečian, čo je MČ Košíc, a nejazdí tam ani vlak, ani SAD, a linka je vyťažená po celý deň, aj v sedle dopoludnia, aj večer. Mimo hlavných časov ju vykrývajú "rekreanti", záhradkari, a netreba zabúdať, že 29 obsluhuje aj sídlisko Podhradová (kde sú napríklad aj internáty), čo sa však o linke do Myšle podvedať nedá...
Náklady na jedného cestujúceho 28čky budú isto patriť medzi najvyššie z košických liniek.
...s tou stratovosťou súhlasím, nezdá sa mi že je jediná stratová - veď všetky linky platí mesto, a nielen cestujúci, nie? ?
Ináč uviedol som len príklad tú 29 - čo sa týka dĺžky je porovnatelná, a interval - to je iná vec. L 29 jazdí do ZOO, to hej, no chod sa pozrieť v šedný deň alebo mimo sezóny, alebo v nečase koľko ludí cestuje ňou do zoo.. na jednej ruke ich spočítaš len.. to viac ludí cestuje 28čkou do tej "malej obce"... A ak sú nejaké akcie- tak aj tak DP tam nasadzuje posilove spoje - klbáky. No a opravím ťa, nielen do 1 malej obce ludia cestuju 28čkou, ale minimálne do dvoch + krásna + jazero.. Veď nasadzuje Dp na linku aj klbáky v čase špičky na l 28 - takže vyťažená asi bude, nie? ?
No ak chceš, tak porovnaj tu 28 s 20 (20L) tie majú prav. interval.. ?
Ukáž mi jednu linku, ktorá nie je stratová.
Navyše porovnávaš jednu celodennú linku na území mesta Košice s pravidelným intervalom, ktorá prechádza prechádza okolo rekreačnej oblasti a končí v ZOO, s linkou do malej obce za mestom, vidíš ten nepomer?
Mne šlo u KT skôr o ten ostrý kontrast medzi čelom a bokom, ktorý bol tmavý. Ja som rád, že fotky pridáva čoraz viac ľudí (ktorí už majú čo-to nafotené), lebo vidím, že každý fotograf má iný, osobitý štýl, a galérie sú potom zaujímavejšie. Už som občas prejedený tej olympusáckej výraznej zelenej ?
Musím povedať, že tie fotky, hoci som ich autorom, vyzerajú nie práve najlepšie. Chyba však nenastala u mňa. Originály majú rozlíšenie 3456×2304 px, a keď si ich zmenším do rozmerov 800×543 px, tak vyzerajú úplne ináč. Najmä okolo drôtov elektrického vedenia vidieť veľké rozdiely - na zverejnených fotkách je obloha nejaká "fľakatá", navyše celý obraz je nejaký zazrnený.
Mám pocit, že to spôsobilo nahrávanie originálu na web, ktorý skript následne spracoval (+ tam pridal vodoznak). Je rozdiel, keď fotku zmenšuje PHP-skript a keď to robí na to určený program.
K 531 a 513: uznávam, že na tých záberoch by električky mohli dominovať aj viac, no snažil som sa, aby tam neostali okolité budovy s odrezanými strechami apod. - teda aby bolo vidieť, že električka ide niekde v priestore, že aj pred a aj za ňou čosi je.
K 337: fotka spredu je fotená proti slnku, hoc s filtrom - tu mi skôr išlo o to čudesné číslo na BUSE-transparente - neobjavuje sa totiž každý deň v premávke ? Skôr by sa to dalo brať ako dokumentačná snímka k nejakému článku.
Očakával som skôr, že z tých 10 fotiek, čo som poslal, sa vyberú 3-4 naj na "vypchatie" nejakého updatu.
a potom je tu stále ešte možnosť ukecať vodiča, aby so sebou v kabínke nosil patrične nastavený mobil (s GPS a internetom) a urobiť si on-line sledovanie "súkromne", bez DP ☺
Pri prezentácii VARIA by to bol celkom pekný ťah na prilákanie zvedavcov, a cestujúcich. Toľko senzácie z jednej električky, že by o nej mesiac písali.
Isidor