Citácia: Keby všetci pracujúci používali k jazde do práce a za zábavou individuálne dopravné prostriedky, nestačila by vôbec plocha mesta na prevádzku a parkovanie a nastalo by úplné ochromenie dopravy. To nieje možné v naších mestách pripustit. Je za potrebné PREFEROVAŤ a CHRÁNIŤ mestskú hromadnú dopravu a to nielen v prevádzke, ale aj vo výstavbe. (TRAMVAJE, PRAHA, 1968) ....... Drží sa toho vôbec po 42 rokoch niekto?? ? ? ?
porovnaj si predný nárazník... očividne je vyšší, čiže aj celý spodný pás je už na pohľad vyšší ako u našich 435... a s tým lakom, každý prototyp mal nejaký iný lak, a myslím že sa košice inšpirovali práve týmto, preto tá zhoda
po troch sekundach hladania na Googli som nasiel http://karosidesign.com/ tam je velky zoznam prototypov ikarusov radu 400 a medzi nimi aj spominany 438
Vie niekto niečo o tomto? http://www.freeweb.hu/buszok/438-2.jpg
Podľa stránky kde to bolo to vraj bol Ikarus 438, ale toto je skôr 435... Má to košický náter, hoci to má hranaté okná, ktoré mali iba v BA... Chystali sa pre Košice ešte ďalšie dodávky Ikarusov rady 400, okrem 415 a 435.18D? ?
pre začiatok by myslím stačili automaty na zastavkach vo vacsom mnozstve ako 1 automat na 10000 obyvatelov a až potom nejake specialne vydobytky moderej techniky
COMFORT