Ukážkové zadelenie vodiča ED aj s novou nočnou službou (N8151) od 23:00 do 05:00 na brúsiaci voz. Vodičov čo budú takto slúžiť na BV v noci je dohromady 12.
Síce sa zmení pomer ekologickejšej a menej ekologickej dopravy, no v absolútnych číslach by počet výkonov autobusov neklesol. Keďže sa ale doslova píše, že sa musí znížiť PODIEL autobusovej dopravy, máš pravdu. Niekto sa zle vyjadril a teda ak sa oficiálne uvádza toto znenie, €urofondy by sa mali dať použiť aj na rozšírenie počtu vozidiel.
" Nebudú podporované projekty, pri ktorých zároveň spolu so zvýšením podielu
trolejbusovej, električkovej dopravy, prípadne dopravy na CNG nedôjde k zníženiu
podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín. "
--->>> existuje vôbec taký projekt, aby zvýšením podielu niečoho nedošlo k zníženiu podielu zvyšnej časti? Mne matematika hovorí, že nie.
btw EÚ je schopná zafinancovať kdejakú kravinu, v jednom rumunskom meste z fondov postavili električkovú trať, kde teraz jazdí v pracovné dni 1 pár spojov denne (!)
Ale keď vláda nastaví podmienky operačných programov tak idiotsky ako u nás, tak si skrátka nekúpime ani zimné gumy do električky...
Nové električky sú super, lenže kde s nimi? Na 1. košickú podzemku na Jazere? Nevraviac, že na ne treba servisné zázemie a to tu nieje (len sa to raz dávno sľubovalo). €Ú na to €€€ nedá (ledaže by sa istá časť prostriedkov na to použila). A radšej by som bol rád keby boli intervaly lákavejšie ako cestovať novou tram raz za 20 minút. Iste, ukázať pár nových tram by bolo pre súčasných zúfalcov vo vedení mesta dobrá kampaň...
Zvýšiť výpravu ED na úkor AD? Ale veď aj AD má málo (beriem do úvahy problémové linky, ktoré ráno len tak tak poberajú)! Niet komu zobrať, kto by mal veľa a zároveň druhému pridať.
Zobral som si Dekánkovo linkovanie električiek a na to urobil v rámci šotoušstva a vyplnenia voľného času v práci ? cestovné poriadky, ako by som si to predstavoval ja: http://www.edisk.sk/stahni/43517/CP-ED_2.xls_125KB.html
Re #3629 Isidor: U TD sa dajú stiahnuť intervaly z 15 na 12 minút, za predpokladu prejazdov medzi 71 a 72 (ale neviem koľko vozov by na to bolo treba voči dnešnému stavu, ale určite ich nebude 20).
Kto povedal, že ich má byť 15-20? Kto povedal, že masívne posilnenie? Dajme tomu 5-10 vozidiel a interval stačí 4 minúty. Súčasná sieť TD zabezpečuje hlavné vzťahy Furča-Mier/Ml.bašta a KVP-NO. Úseky L50, kde trolejbus nechodí, sa dajú riešiť inak (v novom LV napr. 15N).
Keby sa chcelo, šlo by to... A napokon, projekt môže byť aj kombináciou nákupu trolejbusov a električiek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
1. čo znamená xmz?
2. označenie nočnej služby je N8151. Má to nejaký význam, prečo práve 8151?
3. BTW, " dovolená ".