Co sa týka primesta, nebude to súvisieť s tým, aby peniaze z predaja sli do VUCiek? Mňa osobne teda prekvapilo dlhodobé riešenie, odišla svetelná tabuľa, tak premietali odchody z projektoru. Cestovné poriadky su tiež zvláštnosť, skoro všade majú nejaký svoj interval, no v KE kraji to je ako noty na bubon, raz aj dva autobusy za 15 minút a potom 2 hodiny nič. Nehovoriac, ze viaceré autobusy aj 20 rokov snáď majú. Kamoska býva v Baske a posledný bus o 8 aj to z KVP, pritom do Klatova ide bus aj 22:40, pritom tam žije 3x menej ľudí.
Dispecer
Od 2014, kedy došlo k rozkolu medzi EMTEST, a. s. a EMtest-SK s.r.o. (dnes TransData s.r.o.) tieto firmy už pôsobia ako samostatné subjekty. Vtedajší slovenskí zákazníci pritom pripadli TransData, ktorá neskôr začala spolupracovať s českou Mikroelektronikou (čoho dôkazom je napríklad tlačiareň na cestovné lístky, ktorá je dodávaná s novými palubnými počítačmi TransData u viacerých dopravcov SAD).
Za projektom Ubian, ktorý vznikol v 2016 (a jeho predchodca mojbus.sk nejaký 1 - 2 roky pred tým) bola podľa dostupných informácií od začiatku dnešná TransData.