Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #11087:
Dobrý postreh. Rok sa nedá vybrať starší ako 2017, ale klikať naspäť po mesiacoch cez šípku doľava sa dá. Mysleli ste túto fintu alebo som prehliadol nejaký ľahší spôsob?
Reply on: mi.v #11084:
inak staršie CP sa dajú pozrieť cez dpmk.sk, až do roku 2011
Reply on: CePo #11085:
Áno, tiež som chcel celý čas navrhnúť, aby sa automaticky robili diff-y (teda zostavovali rozdiely), ale nechcel som vás zaťažovať s touto vecou, lebo to znamená ďalšie programovanie. Preto ten odkaz na predchádzajúci CP sa javil o dosť jednoduchší. Samozrejme, nikdy neporovnávam veci v dvoch oknách umiestnených vedľa seba, to som napísal iba pre zrozumiteľnosť. Oveľa rýchlejšie je mať okná a ich obsah presne na sebe s rýchlym ručným prepínaním medzi nimi (Alt+Tab), takže rozdiely sa ihneď zjavia samé.

To o zmenených výjazdoch z garáže je zaujímavé. Myslel som, že keď sa na verejných časoch nič nezmení, stránka ani nezobrazí, že prišiel nový CP. Ale pripúšťam, že aj to by znamenalo ďalšie programovanie. 🙂
Reply on: mi.v #11082:
Zobrazit starsie CP nie je problem, no niekedy to nepomoze. Moze sa stat, ze na linke sa zmenil vyjazd z garaze, ktory je neverejny, alebo sa zmenila sluzba a tuto informaciu nepostrehnes ani ked budes mat starsi CP vo vedlajsom okne. Rozdiel nenajdes, kedze je to neverejna informacia pre vacsinu navstevnikov webu.

Skor to vidim tak, ze automat spravi sumarny report a admin sekcie napise slovne, co sa zmenilo.

Ono tiez ma to stve, ze sa objavia nove CP a aby som manualne lustil kazdy jeden odchod. Vdaka za postreh.
Reply on: veteran #11083:
Ak budeme čakať, kým veci začnú fungovať z politického hľadiska a preto, že niekto v politicky vedenom podniku sa zrazu spamätal, vo väčšine prípadov sa nedočkáme nikdy. Ak mi iMHD dá odkaz na predošlú verziu CP, pozriem si to sám za 2 minúty a som kľudný. Na neschopných papalášov prisatých na DPMK, ktorí si nerobia svoju robotu, ani len nepomyslím, nebudem si kaziť deň.
Reply on: mi.v #11082:
A načo takto komplikovane?

Ku každej zmene CP má byť vydaná jasná a zrozumiteľná tlačová správa s opisom zmien. Ale keďže je DPMK balkánsky podnik a jeho výhovorkyňa je teraz strašne zamestnaná kamuflovaním novej "neziskovky", tak žiadne tlačové správy čakať nemôžme. Ono je to vlastne celkom výhodný prístup (pre nich), nie raz a nie dvakrát sa podarilo osekať intervaly (kapacitu) liniek bez toho, aby sa tým pochválili. Veď čo, sú výluky, to si nikto nevšimne.
Reply on: Dispecer #11081:
Ďakujem. Ak slovné informácie o zmene často nemáte (a možno vám ich ani nikto nedodá), možno by celkom stačilo (automatizovane) mať pri CP odkaz na predchádzajúcu verziu (ak ešte nebola vymazaná z databázy), aby sa dala zobraziť a človek si môže sám v dvoch oknách porovnať rozdiely.

Veď máte niečo podobné urobené už teraz ("Ďalšie cestovné poriadky tejto linky:"), ale odkaz sa nezobrazuje pre CP staršie ako aktuálny dátum. Asi nechcete starými CP pliesť bežných ľudí, čo chápem. Pri neaktuálnom CP by však stačilo zobraziť upozornenie s výkričníkom, že toto nie je aktuálny CP a staršie cestovné poriadky takto ponechať prístupné, neskrývať ich.
Reply on: mi.v #11080:
Ďakujeme za návrh, ale momentálne (v súčasnom systéme administrácie CP) ho nemôžeme zrealizovať, lebo často my sami nemáme informáciu o tom, čo sa zmenilo. Ale zvážime možnosti zapracovať to v novom systéme, ktorý chystáme. ?
Bolo by možné pri každom CP mať riadok s krátkym popisom, čo je predmetom jeho zmeny? Kto zadáva nový CP, napíše tam pár slov. Alebo aspoň hyperlinku na predchádzajúci CP, hoci expirovaný. (Tie sú momentálne neprístupné, škoda.)

Poznáte to, dajú vám zmenený zákon, zmenené podmienky, zmenený plán, zmenený CP, ale vy sami máte prísť na to, v čom je zmena. Nemohli by sme túto vec urobiť priateľskejšou pre bežného človeka aspoň tu na IMHD?
Reply on: Bmpeer #11078:
Taký vodič keď je napríklad zaradený k autobusom, k električke sa už môže vrátiť len keď chce odpracovať nejaké dni nad rámec?
Reply on: mi.v #11077:
Áno.
Zaujímalo by ma, či sú alebo boli aj v DPMK vodiči, ktorí mali papiere aj jazdili na ED+TD+AD.
Reply on: Pali_KE #11075:
Fotka je z obratiska na Važeckej, voz bol na linke 28, pravdepodobne sa len vodič "hral" s palubákom...
Reply on: mi.v #11072:
Ale je v takom hroznom stave, ze v 80tke by som tam neveril ani tej najnovsej elektricke. Uvidime kolko zvladne a ci ju budeme zbierat z pola 😛
Reply on: mi.v #11072:
https://imhd.sk/ke/diskusna-tema/6/Vseobecna-diskusia?dfpi=2057#2057
tu sú rýchlostné rekordy (pričom o druhom z nich som z iných zdrojov vedel aj ja), ich miesto je trochu iné
Reply on: 110mat110 #11070:
https://imhd.sk/ke/diskusna-tema/6/Vseobecna-diskusia?dfpi=42633#42633 pri Poľove je dlhá rovinka úplne bez oblúkov
Reply on: Alco #11065:
Prvá je v Ostrave, špekulácie o skúške v Košiciach hovoria o prototype číslo 2.
Reply on: Podhradovčan #11064:
Kde sa da rozbehnut na 80 a nevyletiet z trate?
Reply on: P1X3L3310 #11067:
Keď vyradíš obmedzovač rýchlosti, dá sa. Vtedy sa o to postarali soudruzi z TWT, matne si spomínam, že sa babrali v hornom paneli niekde medzi 3. a 4. - mi dverami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.