Zmeny prednosti som vysvetlil. Všetky obchádzkové trasy navrhujem tak, aby obchádzka mala v svojej trase prednosť - napr. posledná zmena v križovatke Štúrova - Moyzesova. Dopravné značenie Poštová - Vojenská - Kuzmányho - vtedy vlani v lete sa začínalo, v pôvodnom projekte mali jazdiť po Kuzmánke výlukové autobusy, na poslednú chvíľu to polícia dala presmerovať na Moyzesovu. Nik v auguste nerátal s tým, že Kuzmányho bude ešte v polovici februára rozbombardovaná, mala byť v novembri hotová. Aspoň sa upravili dĺžky zelených na semafóroch. Na poslednú uzávierku som spracoval dočasné DZ aj so zmenou prednosti v križovatke Moyzesova - Timonova - Galenova, ale polícia rozhodla, že tam sa meniť prednosť nebude. A po pár dňoch vrátila naspäť aj prednosť z Galenovej na Kuzmányho. V najbližších dňoch sa rozšíri stavenisko v križovatke Kuzmányho - Štúrova, budú sa vyberať koľaje z celého triangla aj s výhybkami, z Kuzmányho sa bude dať odbočiť iba doprava, a zo Žižkovej bude vjazd do križovatky uzavretý. A čaká nás uzavretie Štefánikovej pod mostom pri VSE, s odklonom dopravy cez Staničné námestie. A tam sa začnú práce tiež....
Bol som sa tam pozriet. Znacka konec pesej zony je asi 3m nalavo od tej tyce (cca 5-6m od cyklochodnika a cesty). Ziadna znacka o prikazanom smere tam nebola.
Ked uz som pri tom, tie znacky pesia zona su fakt mimo zorneho pola. To, ze ako cyklista tam mam ist 10km/h som si vsimol az po upozorneni
Pán Titl, nakoľko sa pamätám, že ste svojho času brigádoval ako vodič električky, tak sa čudujem, že tieto križovatky sú značkami osadené tak ako sú. Logickejšie by bolo prechodne zriadiť hlavný smer tam, kde je podstatne silnejšia premávka vozidiel. Zažil som to nedávno na L12 poobede, od Hl. pošty červená, stojím s autobusom v kolóne vozidiel, z voľného smeru samozrejme žiadna premávka, dopravní policajti sa bavia vedľa svojho vozidla a ja prejdem konečne asi na štvrtú zelenú a schytám 6 minútové meškanie. Toť skutočná prax.
Čo sa týka môjho nicku, tak nemá s alkoholom nič spoločné, je odvodený od názvu dnes už neexistujúcej lokomotívnej firmy.
Ale ma prekvapilo, že na križovatke Hlavná x Rooseveltova x Pribinova sa stále nájdu experti, ktorí z Hlavnej odbočia na Rooseveltovu (teda do protismeru)... To na Hlavnej nie je DZ s prikázaným smerom jazdy?
Nerozumiem aký máte problém s križovatkou Kuzmányho - Vojenská - Poštová, keď tam celý deň funguje svetelná signalizácia a v špičke ju riadi dopravná polícia ? Polícia ťažko odsúhlasuje zmeny prednosti, pri všímavosti košických šoférov to znamená trvalý dohľad polície a každú chvíľu kolízie. Preto navrhnutú a pôvodne odsúhlasenú zmenu prednosti pre autobusy vychádzajúce z Galenovej po troch dňoch dali zmeniť do pôvodného stavu. A záverom poznámku - naposledy odpovedám na vulgárne otázky. So slušnými diskutujúcimi nemám problém si tu písať, ale narážky takéhoto typu budem ignorovať. Jedine že boli písané pod vplyvom alkoholu, ako vystihuje nick "Alco"....
To by sme sa mali opýtať toho dopravného experta, ktorý nechal hlavnú ulicu pri Hlavnej pošte na takmer neexistujúcej premávke na Kuzmányho. Naozaj riešenie jak sviňa.
aha, no tak potom je asi problém so skriptom len u teba v prehliadači, napr. mne to ide normálne, ked niečo hapruje tak len prečistím vyrovnávaciu pamať a cookies a už všetko beží OK, sem tam niečo zablokuje adblock (hlavne ak sa na stránke objavuje slovo "reklama") ? nastav si neobmedzene fotiek na stránku a netreba nič preklikávať
aha tak to je potom asi len 1 stranka zo 14, hore nad fotkami sa da preklikavat na dalsie, alebo uplne dole potom zmenit "Počet materiálov na stranu" aby ich ukazalo viac
Prečo sa fotografie jednotlivých typov nezaradzuju už do spoločných fotogalérii pre daný typ ale iba do galérie konkrétneho autobusu? Napr. v galérii pre typ IK 415 je len pár fotiek zo všetkých čo sa tu na stránke nachádzajú a keby som si chcel pozrieť všetky zaradom tak musím sa preklikávať medzi vozidlami čo je trochu nepraktické.?
Inak, ako sa môže vôbec robiť dopravný prieskum v dobe, keď prebieha viacero výluk nosných liniek? Výsledky budú úplne skreslené. Nehovoriac o tom, že sa absolútne ruší trolejbusová doprava – ako potom budú vyzerať výsledky z jej pohľadu? Samozrejme, že výstupom bude, že nik necestuje trolejbusmi. V podstate ako by len mohol, keď žiadny nebude jazdiť. Takto diletantsky vykonať dopravný prieskum môže len mesto, ktoré to vie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
Inak, ako sa môže vôbec robiť dopravný prieskum v dobe, keď prebieha viacero výluk nosných liniek? Výsledky budú úplne skreslené. Nehovoriac o tom, že sa absolútne ruší trolejbusová doprava – ako potom budú vyzerať výsledky z jej pohľadu? Samozrejme, že výstupom bude, že nik necestuje trolejbusmi. V podstate ako by len mohol, keď žiadny nebude jazdiť. Takto diletantsky vykonať dopravný prieskum môže len mesto, ktoré to vie.