ani sa mi nechce veriť, že po rokoch bude pod železničnými podjazdmi niečo, čo sa bude dať nazvať cestou a nie asfaltovým ementálom. Ja si tam cestu bez dier a záplat ani nepamätám.
Na základe výzvy mestskej odborovej rady v Košiciach sa uskutoční dňa 21. júna 1975 mimoriadna celomestská pracovná smena. V záujme jej hladkého priebehu sa budú zabezpečovať tieto mimoriadne opatrenia:
Výprava sa dňa 21. júna 1975 zabezpečuje ako v sobotu. Pre zabezpečenie zvozu pracovníkov na a z pracoviska sa vypravujú naviac vozidlá do špičkovej dopravy nasledovne:
A. Elektrická doprava
1. 4 súpravy T+T na linku R, z toho 1 súprava na linku R3, 1 súprava na linku RT, 2 súpravy na V. zastávku /Bardejovská/. Tieto súpravy po prevedení spojov na rýchlodráhe sa zapoja na linku č. 6 ako posilové spoje.
2. Služby č. 414 a 416 po prevedení spoja na rýchlodráhe podľa cestovného poriadku robia ďalší spoj na VSŽ s odchodom z Havlíčkovej ul. o 6.20 a 6.30 hod.
3. Linka č. 5 sa vypravuje o 5.00 hod. a robí spoje po VSS podľa pokynov službukonajúceho dispečera.
B. Autobusová doprava
1. Jednotlivé linky sa posilňujú nasledovne: linka č. 12 – 5 vozidiel, linka č. 15 – 2 vozidlá, linka č. 16 – 4 vozidlá, linka č. 18 – 5 vozidiel, linka č. 24 – 1 vozidlo.
2. Linky RA sa vypravujú v plnom rozsahu ako v pracovný deň.
3. Služby 200 – 216 a 277 – 279 sa vypravujú v plnom rozsahu ako v pracovný deň.
4. Rekreačná doprava sa dňa 21. júna 1975 zabezpečuje v plnom rozsahu ako v pracovný deň.
C. Úlohy pre vedúcich prevádzok
1. Vedúci ED a AD zabezpečí výpravu vozidiel podľa tohto príkazu, ako aj oboznámenie personálu s týmito opatreniami.
2. Vedúci dispečerského riadenia zabezpečí operatívne riadenie dopravy posilovými službami.
Čo sa týka geologického prieskumu... Nekupoval by som podozrivo lacné domy v Krásnej, Heringeši a Košickej Novej Vsi. Videl som novostavby s pozemkami za ceny, za ktoré sa pred dvoma rokmi predávali iba pozemky...
Bude to tak minimálne dovtedy, kým v oblasti neprebehne geologický prieskum. Bez neho sa nič opravovať nebude, iba búrať, lebo by to mohlo byť zbytočné.
Inak ako to je s tou cestou za Nižnou Hutkou? vôbec s ňou niečo robia? Alebo sa stále hýbe zem? Už skoro 2 mesiace existuje linka X28, a počul som že z cestou sa nič nerobí lebo ešte sa pohybuje. Takže keď sa teraz bude zosúvať hlina 30 rokov môžeme čakať na novú linku v Košickej MHD x28? ? ?
to je pravda, značenie na slovenských cestách je úbohé.
Na 2. strane aj toto úbohé značenie je terčom viacerých skupín obyvateľstva, ktoré si okrem iného zarábajú zberom a predajom druhotných surovín. Čo sa týka konkrétnej diery na horizonte za Ždaňou, tesne po záplavách boli pred ňou v smere od Ždane minimálne 3 značky, z opačnej strany ani 1. Kam zmizli, vieme si domyslieť.
niektoré diery ani nie sú poriadne označené, nebol miestny, nepoznal to, tak sa stalo toto...
Neviem ako to v Myšli vyzerá, ale napríklad za Ždaňou smerom na Trstené je hneď na kopci (z diaľky skrytá za horizontom) asi 20 cm prepadlina, každý tadiaľ prechádza pomaly krokom po jednej strane cesty kde je najmenšia, a pár metrov za tým je tam ešte jedna fajná puklina (fakt zážitok prechádzať cez to klbovou karosou)... A čo sa týka označenia, je tam akurát znížená rýchlosť na 40. A nechem vidiet kde by skončil ten, čo by tadiaľ prešiel 40kou. Len niekedy aj keď človek sleduje celý čas cestu, môže na takej nečakanej prekážke vybúrať
nie GPS, ale vodič doviedol bus do priekopy. Pripadá mi to, akoby sa vôbec nepozeral cez čelné sklo, kam ide a namiesto toho len hľadel na obrazovku GPS.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.