V nedeľu 5.10.1997 sa na štadióne Lokomotívy uskutoční o 16.30 hod prvoligový futbalový zápas 1. FC Košice - Žilina. V súvislosti s tým sa MHD posilní nasledovne:
1. Naviac vypravená električková služba č. 63 31 4 (dvojička alebo článková električka) vykoná posilové spoje na linke č. 2 s odchodmi od žel. stanice o 15.16 a 15.56 hod a od štadióna Lokomotívy o 15.37 hod, od 18.15 hod premáva podľa pokynov ORaKD.
2. Naviac vypravená električková služba č. 63 32 4 (dvojička alebo článková električka) vykoná posilový spoj na linke č. 9 od OC Važec o 15.40 hod , od 18.15 hod premáva podľa pokynov ORaKD.
3. O úsek Nám. Maratónu mieru - štadión Lokomotívy a späť budú predĺžené spoje električkovej linky č. 6 s odchodmi od žel. stanice o 15.33(sl. 06 02 2), 15.48(sl. 06 03 2), 17.48(sl. 06 01 2), 18.03 (sl. 06 02 2) hod a po nich nasledujúce spoje z Nám. Maratónu mieru. Príslušné vlaky budú v smere k štadiónu Loko-motívy naviac označené čelnou tabuľou s textom „AŽ K ŠTADIÓNU LOKOMOTÍVY“. Predĺženie činí 1,7 km v 1 smere
4. ORaKD v prípade potreby využije na posilnenie MHD v tejto súvislosti aj dispozičné zálohy, prípadne vy-koná ďalšie optarenia, ktoré s ohľadom na situáciu uzná za vhodné.
Posilňovanie MHD počas futbalového zápasu bude fakturované podľa pokynov uvedených v služob-ných príkazoch DN č. 37/97 a 39/97, čiže ho uhrádza 1. FC Košice, a.s. na základe stálej objednávky. Pre-prava cestujúcich v posilových spojoch, resp. v predĺžených úsekoch bežných spojov je teda bezplatná.
Objednávateľovi sa budú účtovať sadzby podľa Tarify DPMK pre zmluvnú prepravu (vydanej v smernici RS č. 5/5/96, v doplnku č. 3 z 3O.12.1996), pričom sa táto tarifa použije aj u električkovej dopravy (pri faktu-rácii električkovej dopravy sa predný vozeň fakturuje podľa sadzieb za vozidlo s obsaditeľnosťou nad 100 miest a každý ďalší vozeň podľa sadzieb za vozidlo s odsaditeľnosťou do 100 miest. Výnimkou je článková električka, ktorá sa pre účely fakturácie považuje za kombináciu vozidla s obsaditeľnosťou nad 100 miest a vozidla s obsaditeľnosťou do 100 miest).
Pre túto prepravu nie je nutné vypisovať spoločné cestovné lístky, postačuje vodičov zápis v Premávko-vom výkaze o rozsahu vykonávaných posilových spojov. Za každý deň, kedy bude vykonané posilnenie MHD na účet 1. FC Košice, a.s., vyhotoví OKV, resp. OCV zoznam skutočne vykonaných posilových spojov alebo predĺžení bežných spojov (linka - trasa - dĺžka - počet spojov - vozkm spolu - vlhod prevádzky spolu - vlhod-čakania spolu), ktorý sa zapracuje do faktúry vypracovanej ekonomickým oddelením PKD, resp. PCD tak, aby bol rozsah fakturovanej prepravy v jednotlivých dňoch odlišiteľný. Objednávateľovi sa táto preprava faktu-ruje raz mesačne.
píšeš jak keby si býval na Lingove ? , šak take hlásenie z colnice o posúvaní vagónov a popri tom aj o stretnuti sa a chodeni na pivko je zaujímavé. Ja počujem aj zvon Ťahanovského kostola a voľakedy sa dalo počuť aj štrnganie minci v stánku na zastávke, ale to muselo byť ozaj ticho vonku ? .
Ja počujem lasenie zo žel. stanice, byvam na Furči... dokonca aj sanitku počujem keď huka na prešovskej ? ? a vlak ktory ide po moste ponad hornad už duplom ?
kto chce psa biť, palicu si nájde, ja aj výjazd električiek počujem skoro ráno keď chcem a je "dobrý vietor" a to bývam na KVPčku a čo by som dal zato, keby som mohol písal výpravu z balkóna... ? ? ?
Jedna linka by tu byť mohla, ale tak či tak by jazdila každé tri minúty ? Proste, škoda reči vôbec rozoberať toho človeka. Mňa to len rozčúlilo, podľa opisu je to asi môj sused/ka, a najvačší hluk (nepretržitý) tu robia individuálny motoristi, sem-tam autobus (neviem čo robil v 90.tych rokoch keď sa tu preháňali B731 a Ikarusy...)
dovolím si rozobrať daný príspevok:
"11 liniek behá cez sídlisko po tej iste trase s frekvenciou skoro 3 autobusy za minútu."
--->>> ľudia, mali by ste sa sťažovať, že spoje premávajú príliš často, veď to nie je normálne...
"MHD nezastaví ani nočný kľud a rajtrujú do polnoci a od 4 rána."
--->>> zrušiť nočnú MHD! Aj tak ňou chodia len opilci a hlučná mládež.
"Autobusy sa na tomto úseku rozbiehajú do kopca a opačným smerom brzdia."
--->>> neviem, či si dotyčný myslí, že gravitačný zákon platí len na ŤHC, ale môžem všetkých kľudne ubezpečiť, že tak to funguje aj na KVP, Podhradovej a dokonca aj na (nenávidenej) Furči
"na sídlisko púšťať len jeden spoj"
--->>> ešte aj do Mokrej Chňapky chodí viac ako 1 spoj denne, autor tejto myšlienky mal na mysli určite linku a nie spoj
"Pri Shellke zriadiť prestupnú stanicu a do sídliska púšťat len jednu dve linky."
--->>> tak chcel by som vidieť, ako by sa zatvárila veterinárka Nagyová, keby počula túto perlu
Aspoň som sa pobavil pred začiatkom nového týždňa.