Aj to mi napadlo, aby linky so spoločným nástupišťom boli zobrazené vedľa seba a označené čiernym pásom len tie. Len či by neboli problémy pri ďalších vetveniach. Už len maličký detail - odbočenie R liniek na Námestí osloboditeľov a pri VSS by sa nedali riešiť oblúkom? Aby bolo zrejmé z ktorého smeru vedú (pravouhlé napojenie narúša celkovú kocepciu). Obdobne kruhový objazd, tam by sa hodili, okrem kolmého pretínania aj polooblúčiky na R linkách (SNP - Moldavská, Alejová - Moldavská).
Dávnejšie som mal pripravenú inú koncepciu schémy. Tam boli presne označené stanovištia liniek a aj smery jázd. V tejto schéme je to však náročnejšie, pretože ak by tam bol prerušujúci čierny pás, vyzeralo by to divne. Riešením by bolo usporiadanie liniek vedľa seba navzájom tak, aby pás zasahoval len stávajúce linky a ostatné by neboli zasiahnuté, resp. boli by prestúpené čiernym pásom v tom mieste, kde je skutočné stanovište.
Napadla ma aj možnosť využiť prázdne miesta v schéme a doplniť k jednotlivým zastávkam možnosť prestupu na nosné autobusové linky v rôznych smeroch. Dalo by to dosť práce ale za pokus to asi stojí.
Niečo podobné mi napadlo tiež, myslím označenie jednosmerných zastávok. Podobne by sa dala označiť zastávka Námestie osloboditeľov (linky 3, 5, 6, R1 pred Hiltonom v smere na stanicu, linky 2, 4, 5, 6, 7, R1 pred Dargovom v smere Dom umenia, linky 3, 4, R5 vedľa hotela Centrum na Južnej triede). Dobré by bolo vyriešiť skutočné vyznačenie stanovíš jednlotlivých liniek, lebo takto to vyzerá, že niektoré linky majú stanovištia pred aj za zastávkou. Napríklad preťať čiernym pásom pás linky len tam, kde naozaj zastavuje? Ak by to nevyzeralo divne.
A zastávka Zimná, na ktorú upozorňoval tbus je stále nezvestná ☺