Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tatranka #9336:
No snáď aj bude nejaká vymožiteľnosť toho, o čo sa v podkladoch žiada. Aby náhodou jedného pekného dňa nezačali rozkopávať kanalizáciu na Hollého a triangel aj s dlažbou pôjdu čau a pá...

Ďalšie zasadnutie MZ bude 16.12.2013, teoreticky keby to tam bolo zaradené a schvália to, môže sa stať, že právoplatnosť to nadobudne 30. decembra, teda akurát v deň výročia (síce len nákladnej dopravy, ale nem-vadí) ?
Reply on: mi.v #9337:
Co sa tyka zadavania podla adresy alebo rovno klikanim na miesto na mape - je to vec, s ktorou sa urcite do buducnosti na tejto stranke rata. Vyhladavac sa postupne vyvyja upgraduje, mozno raz bude vyzerat aj nejak takto http://poznan.jakdojade.pl/ . A ked chces kontakty, staci otazky ci navrhy napisat na vseobecnu adresu, dockas sa urcite aj nejakej odpovede, ak je to konkretne adresovane, tak sa to k danemu cloveku dostane hoci aj preposlanim. Ak chces kontakt priamo tak pis na mail dekanek(zavinac)imhd.sk.
Reply on: Dispecer #9325:
dík za odozvu, aj keď si asi robíte iba srandu. Tu nevidieť informáciu, žeby tu čosi malo šéfa. Ani kontakt na neho, iba nejaké všeobecné adresy.
Reply on: veteran #9334:
Dúfam,že áno.Aspoň dačo by sa už mohlo uzavrieť v tomto roku.
Nejaké byrokratické pohyby nastali aj u KVKV,ale asi k realizácii núteného presunu tak skoro nedôjde... ?
Reply on: Tatranka #9333:
KT8D5 točňu nepotrebuje, stačí jej aj úvraťové "obratisko" ?
Reply on: Tatranka #9332:
Tak zrejme to pôjde až na decembrové rokúvanie ☺
Reply on: 2TheMHDmarek #9330:
Nooooo....Taká točňa pre KT8 to by bola sranda ?
Reply on: veteran #9331:
No to by si dnešní developeri zgustli... ?

Mimochodom "Pamätihodnosti mesta" ohľadom električkových artefaktov komisia schválila,už sú na ťahu len páni poslanci.Ľem jakoška to v programe rokovania MZ nikde nevidím... ?
Reply on: Tatranka #9329:
Alebo by niečo zbúrali. Vtedy s tým problém nebol, budovy neboli považované za historické. Veď na sklonku monarchie naplánovali pozemnú lanovku od plánovanej novej železničnej stanice (mala byť v miestach, kde je dnes Pošta 2) krížom cez centrum – po Vodnej, prebúranie priechodu na Hlavnú – prebúranie a rozšírenie Poštovej – až po úpätie terasy, kde mala byť konečná. Vtedy sa s nejakou pamiatkovou ochranou nepárali.
Reply on: Tatranka #9329:
Oblúk by sa vošiel, ale točňa asi nie ?
Reply on: veteran #9328:
Keby kaňár nevošiel,tak by dali točňu ?
Reply on: Dispecer #9326:
No však toto... Mlynská je vo východnej časti široká dosť, ale čím bližšie ku Hlavnej, tak je užšia. V podstate má tvar lievika. Odbočenie na Hlavnú by musel byť poriadny kaňár ?
Reply on: Dispecer #9326:
Mlynska je dostatocne siroka. Vtedy sa zrejme uvazovalo o vybudovani jednokolajky takze z priestorom problem nebol. V tych casoch neexistovala spievajuca fontana, pomedzi dom a urbanovu vezu by sa uz dajako prepchali
Reply on: veteran #9324:
Ja si električku na Mlynskej viem predstaviť... Vyzeralo by to, ako bratislavská Obchodná ulica... Ale ako by sa to napojilo na Hlavnú ulicu, toť otázka... ?
Reply on: mi.v #9321:
Šéf osobne. ?
Historické okienko – 156756. pokračovanie s podtitulom "Električka na Mlynskej?" ?

Tak aj také boli kedysi dávno úvahy... Konkrétne v úplných začiatkoch, ešte pred konkou, keď sa páni na radnici vyše desaťročia dohadovali ohľadom (ne)postavenia "pouličnej železnice".

Článok z 28.2.1914, ktorý okrem informácií o vtedy otvorenej električkovej trati zhŕňa aj dovtedajšiu históriu "MHD" (konka + parná tramway), píše aj o rozhodnutí Mestskej rady zo 4.9.1885 o postavení "pouličnej železnice". Podľa autora sa vtedy rozhodlo, že:

"...trať od stanice na Hlavnú ulicu nepovedie cez Szechényiho park (Mestský park) a terajšiu Ulicu L. Kossutha (Mlynská), ale cez Mýtnu ulicu (exKirovova)."

http://abload.de/img/beznzvu-10ho8g.jpg

Popravde, na Mlynskej si električku naozaj neviem predstaviť. Opačný názor mal ale autor tejto veselej pohľadnice ? http://abload.de/img/216172_1678225199043_mqrsh.jpg
Reply on: romeo #9320:
Aj v Prahe sa jazdi s otvorenou kabinou, samozrejme zalezi aj od linky a aktualnej polohy vozidla. V centre ju ma zavretu 99% vodicov, takisto na Zizkove, v okoli Palmovky, Hostivar. Na Pankraci, Repy, Modrany tam bezne stretnes vodica s otvorenou kabinou. Samozrejme na nocnych linkach ju nema otvorenu nikto
kto píše vyhľadávač spojenia? Šlo by pridať geografické vyhľadávanie ako malo tramz.net? Ak som na Letnej a chcem ísť na Jazero, rád by som videl odporúčanie L9 (zo zast. Stará nemocnica), L7 a L19. Teda nie prehľadávať 2-3 zastávky a porovnávať odchody...
Reply on: KVKV #9318:
podľa foto ani nie,určite lepšie majú intervaly,ale inak vozidlá tiež nemajú najnovšie,ale je fakt že som tam nebol tak neviem. V Prahe som bol,tam je pravda že sa jazdí pekne v zavretých kabínkach,ja osobne keby ma vzali do dpmk,tak jazdím so zavretou a mám pokoj od cestujúcich. Ale na ak vidím,že napríklad T3 nemajú ani otváracie okienka na prednom skle,tak tam musí byť v lete pekná sauna a pri otvorených dverách aspoň aký taký vzduch im tam prúdi. Inak v Prahe sa mi páčilo,že KT-čka majú v kabíne aj kameru na zadnú časť vozidla a vodič vidí pekne dozadu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.