Nie je to ideálny spôsob polievania – auto idúce pomalou rýchlosťou alebo stojace v jedinom jazdnom pruhu, ktoré tým pádom blokuje prejazd ostatným vozidlám, nie je vôbec vhodné riešenie. Presne sa to ukázalo, keď na Kuzmányho polievali trávnik – v rannej špičke sa tvorili slušné kolóny a zbytočne vznikali kolízne situácie. To už fakt radšej použiť cisternovú T3.
Ta ňe, lebo nebodaj by mohol každý cestujúci sediet, neboli by tlačenice a teda by sa dalo cestovať na "úrovni", čo by znamenalo, že cestujúci by si odvykli od prepravy podľa "Košickej technickej normy o cestovaní v štýle sardiniek v konzerve". A toto je neprípustné!!! ? ?
No aj ja by som to prirovnal k pozemnej lanovke,akurát má svoju dráhu vyššie.. Je to pekné,ale náklady museli byť fakt vysoké. Možno to zasponzorovala EU