Reply on: Rudyke902 #7340:
Najprv by musel mať objednávateľ dopravy (mesto, kraj) záujem o dopravu. Odborníkom z kraja však stačí raz za 4 roky nakresliť nejakú novú trasu pre regioelektričku, nech vyzerá, že sa niečo robí, a tam to aj končí. Ak by malo mesto pevnú ruku, a prikázalo by podnikom v meste zjednotiť tarifu, šlo by to.
Áno, podľa mňa bude škoda tejto linky, zhorší sa tým dopravná obslužnosť NM a rozhodne by som namiesto rušenia privítal rozširovanie podobného systému á la IDS do ďalších obcí v regióne, ale z ekonomického hľadiska to vyzerá pomerne jasne...i keď by som sa veľmi rád pozrel na skutočnú nákladovosť a či by sa s tým nedalo urobiť niečo iné (okrem rušenia "po železničiarsky"). Obávam sa ale, že to by vyžadovalo súčinnosť na vyššej úrovni (mesto,DP,obce,kraj,železnice?) a k tomu sme v Kešiciach ešte nedozreli, radšej si budeme kresliť vlakoelektričky a rozprávať do novín o "integrovanej doprave"...
Rudyke902
Ale fakt je že bola tu roky, a ak sa vedelo už dávno že stále je najviac stratová, a je to s ňou také, tak sa malo hľadať riešenie už dávnejšie ako to riešiť.. Myslím ale že je viac takých liniek čo vyťaženejšie v niektorých časoch sú ešte menej ako tá 28.
A ešte - trebalo by pouvažovať, že všetky linky 28 by mali končiť na važci napríklad, lebo ešte je pár spojov čo jazdia z a na stanicu - a ešte k tomu kĺbové.. či by to trochu stratu nezmiernilo - a fakt ponechať len tie spoje pre školákov a pre smenárov do uss.. ?