Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jt #5472:
a ďalšie malo byť medzi Dneperskou a Levočskou...
Reply on: jt #5472:
5liniek na Jazere (resp. 6. Jeden čas chodila na Jazero aj linka 2) a teraz ledva 3linky ED ?
Reply on: jt #5472:
Linka 1 vydržala asi do konca júna 1994, linka 8 padla prvá, v decembri 1993... po prípade EMQ upresní...
Reply on: jt #5472:
Linka 5 s trasou AMF - OCV a späť bola definitívne zrušená 05. 03. 1994...
Reply on: Yogi616 #5465:
To malo (de facto ešte aj má) byť ďalšie obratisko.

Re #5466 5211_2: Zmeny boli určite v 1989, po otvorení doteraz posledného úseku trate (od križovatky Moldavská-Alejová po most VSS), rok alebo dva pred tým (Moldavská, Štúrova) a určite po vylúčení dopravy z Hlavnej (1988). Ako to bolo neskôr, neviem. Na Jazero chodilo svojho času až 5 liniek (1, 3, 5, 7, 9), kedy sa rušili, už doplní asi niekto iný.
Reply on: redburger #5464:
Scany by si náhodou urobiť nemohol?
Reply on: tbus #5469:
Ja viem, ale keby som napísal Korzo, niektorý by nemuseli vedieť čo myslím. ?
Reply on: 5211_2 #5466:
vtedy sa to ešte volalo KORZO ?
no akosi husto tu bolo ako čítam ? už sa polepšíme ?
...viac-menej všetky víkendové služby platné približne v roku 2005...samozrejme, že KD ?

http://www.ulozisko.sk/310335/02_-_46_volne_2005.xls

? ?
Reply on: 5211_2 #5462:
Ešte by ma zaujímalo, či sa uskutočnila niekedy v 90.-tych rokoch väčšia zmena v linkovom vedení. Vraj boli pri tejto príležitosti vtedy v Korzári zverejnené komplet CP a chcel by som si to vyhľadať. ?
Reply on: redburger #5464:
tiež mám to číslo a veru,je to zaujímavé ? napr. som ani nevedel,že obratisko malo byť až pri ŽST Krásna...
Reply on: 5211_2 #5462:
Som si spomenul, nebude to k Tvojmu príspevku úplne, len by som chcel oznámiť, že v novom Jazerčanovi je článok o spustení električiek na JZR + pár hist.fotiek zo zahájenia prevádzky.
Historické fotky sa v Jazerčane však objavujú aj od čitateľov z výstavby sídliska ,resp. z obdobia tesne po dokončení sídliska, ozaj zaujímavé pozeranie. A budú , ak sa ich nazbiera, čo nepochybujem, aj v ďalších číslach. ?
Reply on: eMareq #5459:
no veru, tak potom chýba vôľa, na to som akosi zvyknutý 😞
Mám pred sebou článok o spustení prevádzky TD z 27.9.1993, v ktorom sa na konci píše, citujem:

"V tejto súvislosti sa presmeruje linka č. 30. Pôjde po Prešovskej ceste, cez železničnú stanicu pri DK. Smerovať bude na KVP, potom cez Toryskú na Námestie osloboditeľov a cez Južné nábrežie k Modusu."

Nejak tomu nechápem, veď od DK cez KVP na Jazero jazdila odvtedy predsa linka 50, nie? ?
Reply on: 5 #5456:
Tak nám pán Mičovský, ktorého naspäť volá nový minister Simon: http://spravy.pravda.sk/minister-simon-odvolal-generalneho-riaditela-podniku-lesy-sr-riska-11c-/sk_domace.asp?c=A100716_150904_sk_domace_p23

"Minister Simon vyzval na návrat aj bývalých pracovníkov generálneho riaditeľstva Lesov SR Petra Gogolu a Jána Mičovského, ktorí pred rokom otvorene poukázali na klientelizmus v tomto štátnom podniku a boli prepustení. Obaja berú ponuku, ktorú im sprostredkovali médiá, ako satisfakciu a sú ochotní ju prijať."

vysvetlil, že na cyklochodníky €€€ nie sú (toľké prekvapenie). Naproti tomu na jeho plat sa peniaze záhadne nájdu. A nielen na jeho plat. Košický Megastrát s.r.o. je známy tým, že si zamestnáva ľudí, ktorí sú tu od toho, aby povedali, že "nie sú" peniaze a treba počkať, kým nejaké budú. Ale možno má megastrát tajnú 13-tu komnatu o ktorej nikto až na pár vyvolených osôb nevie, v ktorej sú €€€ aj na "prepotrebných" vysvetľovačov typu pána Mičovského a ďalších. Ktovie aká veľká je tá komnata a koľko €€€ sa tam do nej zmestí... Žeby celý rozpočet mesta?

Košickí cyklisti musia počkať. Čakali 18 rokov, tak hádam vydržia čakať ďalších 18, 36, 54, 72, 90, 108, ...
Reply on: Yogi616 #5458:
a teraz staré tabule...
Reply on: redburger #5457:
V roku 1992(!) schválilo vtedajšie MZ koncepciu rozvoja cyklotrás v Košiciach, pričom sa malo každoročne preinvestovať 1 milión korún. Teda netreba žiadne koncepciu, tie už sú, ale treba vôľu ju naplniť. A keď sa ide niečo postaviť, tak nech to nevyzerá ako na Komenského.
pekný update ?
Reply on: 5 #5456:
cyklotrasy podla mna by najprv trebalo riesit nejak normalne a koncepcne na papieri, po tom, co povystrajali na Komenskeho, je to evidentne nutne. Potom by sa podla toho papiera mali postupne cyklotrasy riesit. Obavam sa, ze vela z nich sa poriesi namalovanim zelenych ciar po ceste a bude vymalovane (doslova 😃 ) .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.