Reply on: pedro77 #3686:
Je to čistá demagógia, žiadne ohrozovanie statiky dómu, to zaistí čo i len trochu dobre odhlučnená trať. V Prahe na Malej strane s tým problém nemajú. Električky tam jazdia priamo cez historickú budovu - cez Oettingenský palác z 15. storočia a smerom na Malostranské námestie prechádzajú iba niekoľko centimetrov okolo južnej steny Kostola svätého Tomáša zo 14. storočia. Pritom spoje tam chodia v niekoľkominútovom intervale.Re #3693 pedro77:
1. To je hlúposť. Veď keď niekto chce relaxovať a oddychovať, nepôjde do centra mesta. ?
2. Napríklad?
3. Je úplne bežné, že električky jazdia 20 a viac rokov, viď dnešný update. Pritom Haag nie je žiadne chudobné východoeurópske malomesto. Navyše to, že je to opacha, je len čisto subjektívny názor.
4. Presne tak, obklopujú. Priamo v pamiatkovej rezervácii neexistuje žiadna MHD, zato IAD je tam až príliš.
5. ... a uznáš, že je to blbosť.
Čo sa týka tých "pódií" so stolmi a stoličkami - tie tam budú už iba jeden rok, boli totižto zakázané. A zatiaľ sa ani nestalo, žeby bol niekde cyklistický chodník zatarasený týmito "záhradkami" (je to zmluvne ošetrené).
Aká linka? Po obnovení malého mestského okruhu by nebol problém nasadiť tam nejakú okružnú linku (stanica - park - NMM - NO - stanica), čo by bola ideálna trasa pre historický voz. Pravidelne by tam mohla jazdiť štvorka.
eMareq
1. A inde ten hluk nevadí?
2. Koľko je tých veľkoplošných akcií ročne?
3. Je X miest, kde jazdia aj staré vozne aj nové a nikto tam neargumentuje, že sa to tam nehodí lebo "historická hodnota ulice"
4. Jedna vec je pešia dostupnosť a druhá čo mi v tej pešej dostupnosti jazdí a najmä ako často.
To že sú tam teraz stánky, nieje argument.
Re #3682 Peter55: Na deti majú dávať pozor rodičia nie Schuster ? A kolízie chodcov inde nehrozia?
Re #3686 pedro77: Keď sa premávka rušila, bola z toho vlna nevôle. Teraz by pri hypotetickom návrate z toho bola opäť vlna nevôle. ?