imhd.sk
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
7 °C
sk
English
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Fukui a jeho vlak, električka a vlakoelektrička (4.12.2025)
Konečná stanica regionálnej električkovej trate
Električka radu 770 alebo 880 a za ňou snežný pluh
Voľne prístupné električkové múzeum v rámci zastávky Kitago
Vozidlový park regionálnej električky - t. č. prevádzkované len typy v hornom rade (všetky odkúpené zo zrušenej prevádzky v meste Gifu)
Stará schéma električkovej linky
Hravá zastávka električky
Zachovaná pôvodná súprava prímestskej železnice, po ktorej dnes premávajú električky
Interiér prímestskej elektrickej jednotky
Muzeálna jednotka Nippon Sharyo #203 z roku 1962
Električka Nippon Sharyo z roku 1980, ktorá do roku 2005 jazdila v meste Gifu
Staničná budova v Kitago, ktorá dnes slúži ako malé múzeum električky
Výhybky na regionálnej trati sú chránené zastrešením pred snežením
Od roku 2016 sú trate električky a Ečizenskej železnice prepojené a časť električkových spojov odtiaľto pokračuje ďalej po železničnej trati s rovnakým rozchodom 1067 mm
Spoločná stanica Ečizenskej železnice a regionálnej električky
Ečizenská železnica sa spolieha predovšetkým na vlaky z druhej ruky, v tomto prípade z Aichi Loop Railway
Pohľad z vysokého nástupišťa na nízkopodlažnú električku "ki-bo", ktorá smeruje do centra Fukui
Tram-trainová prevádzka si vo Fukui vyžaduje samostatné nástupištia pre električky a vlaky
Pracovisko strojvodcu vlaku
Súprava #7011+7012 pôvodom z JR Central
Pôvodne trať patrila súkromnej spoločnosti
#7007+7008 a #6110 v novej konečnej stanici
Dve električky radu F2000 v roku 2022 nahradili staršie nemodernizované vysokopodlažné vozidlá
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie