imhd.sk
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
5 °C
sk
English
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› ¾-miliónové Kumamoto obsluhujú električky a autobusy (20.11.2025)
Dizajn japonských autobusov sa za 20 rokov veľmi nezmenil, na fotografii Hino Blue Ribbon z roku 2005
Električky v Kumamoto sú od roku 1982 číslované podľa roku výroby/objednania prvého vozidla
#熊本200か•9 39, Kumamoto-ekimae
Električka v predstaničnom priestore
Zatrávnený priestor zastávky pri železničnej stanici
Električky jazdia v Kumamoto od roku 1924
Autobusová stanica v Kumamoto s izolovaným čakacím priestorom cestujúcich od nástupného priestoru
Súčasťou autobusovej stanice sú aj samostatné stanovištia pre taxíky
Súčasťou autobusovej stanice sú aj samostatné stanovištia pre taxíky
Okrem električkovej a autobusovej dopravy je v Kumamoto možné použiť aj (regionálnu) elektrickú železnicu
Električky radu 8500 boli vyrobené v roku 1985, avšak využívajú podvozky starších vozidiel z roku 1958
#1092 z roku 1957 na jednokoľajnej konečnej oboch električkových liniek
Na jednokoľajnej nástupnej zastávke sa strieda električka za električkou
Extrémne úzke výstupište na konečnej liniek A a B
#9201 z roku 1992 pod hradom
#1210 (ex #200) z roku 1958 pod hradom
V Japonsku všeobecne vodiči autobusov nepristavujú vozidlá k obrubníku, zrejme aj vzhľadom na to, že pri obrubníku sa väčšinou nachádzajú prekážky, ktoré by mohli viesť ku kolízii s vozidlom alebo jeho zrkadlom
Prezývka električiek COCORO znamená "srdce"
Kumamoto je jedným mála japonských z miest, kde sa využíva vegetačný kryt trate
Space Runner KK-RM252GAN s maskotom Kumamon
#熊本200か14-60, Kamikumamoto
Autobusové zastávky pred budovou stanice Kamikumamoto
Sieť električkových tratí bola po rušení tratí v 2. polovici 20. storočia zredukovaná do dvoch liniek
Cestujúci nalepení pri stene prístrešku čakajú na električku na úzkej zastávke
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie