imhd.sk
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
22 °C
sk
English
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Nagasaki (長崎市)
#373 vchádza jedného z dvoch podjazdov, ktorými vedú električkové trate
Jedna z najnovšie rekonštruovaných zastávok má výšku nástupišťa 32 cm nad temenom koľajníc
Visutá lanovka na horu Inasa bola otvorená v roku 1958, aktuálne kabínky sú z roku 2011
Ozubnicový monorail Inasayama Slope Car bol otvorený v roku 2020
Vrcholová stanica na hore Inasa, z ktorej je vo dne aj v noci pekný výhľad na Nagasaki
Aktuálne kabínky z roku 2011 majú zaujímavý dizajn, ktorý je rôzny pre obe strany
Aktuálne kabínky z roku 2011 majú zaujímavý dizajn, ktorý je rôzny pre obe strany
Lanovka na horu Inasa je veľmi obľúbená, takže sa na nástup dlho čaká a kabínky bývajú preplnené
#1302 s reklamou na aplikáciu na predaj cestovných lístkov
#1504 sa blíži k električkovému priecestiu bez závor
#371 z roku 1962 pod regionálnym vlakom
Little Dancer N z roku 2022
Električka Little Dancer N z roku 2022 je údajne prvou plne nízkopodlažnou električkou na svete s pozdĺžným umiestnením sedadiel
Električková doprava v Nagasaki je pomalá vzhľadom na absentujúcu preferenciu električiek, nízky počet dverí, nízku kapacitu vozidiel, usmernený pohyb cestujúcich a platenie cestovného u vodiča
Pracovisko vodiča v električke z roku 1950
#215 z roku 1951
#208 na trati do Asako vedúcej čiastočne mimo ulíc
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
V čase špičky prechádza po jednotlivých úsekoch električka za električkou
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
Historické električky odstavené v depe, v ktorom, keďže ide o Japonsko, nechýba ani nápojový automat
#1302 z roku 1987
Manipulačný presun električky #5001 z roku 2011 pri depe
Staré a nové električky v depe
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Normálnorozchodná trať električky vedie pod vyvýšenou úzkorozchodnou (1067 mm) železnicou
V čase fotenia bola najnovším vozidlom v Nagasaki 12-metrová električka Little Dancer N z roku 2022
V takmer celom Japonsku sa pri prepise japonských názvov zastávok do latinky používa anglický preklad a výnimkou nie je ani zastávka Atomic Bomb Museum vzdialená asi 300 metrov od múzea
Manipulačný presun električky z roku 1961
Svetelná tabuľa informujúca o najbližšom spoji - rozsvietená je príslušná linka a šípka
Cestovné poriadky električiek s upozornením na iba špičkovú prevádzku linky 4 a so samostatne uvedenými nízkopodlažnými spojmi
Depo pri zastávke Hotarujaya je malé a v podstate ide o dve odstavné koľaje
Električkové depo pri konečnej Hotarudžaja je súčasťou budovy, kde sa nachádzajú garáže aj obchody
Združený čiastočne intervalový cestovný poriadok so skromným zoznamom garantovaných nízkopodlažných spojov
15-metrový Little Dancer U
Drvivá väčšina električkovej dopravy v Nagasaki leží na pleciach krátkych 11- až 12-metrových električiek
#1303 z roku 1988 na električkovom moste
Dúhová #1506 pod vstupom do jednej z nákupných ulíc
Trakčné stožiare sú umiestnené "vo vzduchu" na kanálom
Záverečný úsek linky 5 vedie na pilótoch nad kanálom prichádzajúcim zo zálivu, pričom je tu možné vidieť príliv a odliv
#1503 z roku 1994
Trojčlánková 15-metrová električka je poslednou z trojice dodanej v rokoch 2003, 2004 a 2005, pričom išlo o prvý nízkopodlažný typ v Nagasaki
Konečná linky 1 pri chráme Sófoku-dži sa nachádza čiastočne na moste nad potokom
Viaceré električkové zastávky v Nagasaki sú veľmi úzke, rovnako aj prístrešky nad nástupišťami
Električky radu 1800 majú od výroby atypický náter
Isuzu Cubic pri chinatowne
Konečná linky 5 je umiestnená na pilótoch
Posledná z vysokopodlažných električiek dodaných do Nagasaki
Jednokoľajná konečná linky 5
Interiér #1507 s roletami
Dve električky radu 1700 z roku 1999 boli vyrobené s využitím podvozkov zo starších električiek
7-kusová séria električiek radu 360 bola vyrobená firmou Nippon Sharyo v roku 1961
Pracovisko vodiča v električke z roku 1961
Isuzu Cubic z roku 1999
Značná časť električiek v Nagasaki nesie reklamy
Električky v Nagasaki premávajú od roku 1915, a to s rozchodom 1435 mm
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie