imhd.sk
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
23 °C
sk
English
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Hirošima (広島市, Hiroshima)
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Hirošimské električky premávajú cez viacero nízkych mostov
Zastávka Kamiya-cho-higashi vybavená pracovníkom na výber cestovného
#754-02, 広島200か・1 82, Tokaichi-machi
#905-53, 広島200 か23-37, Tokaichi-machi
Posledná z električiek radu 850 z roku 1958 vyrobených firmou Naniwa Kōki v prevádzke v roku 2023
Posledná z pôvodne ósackých električiek hirošimského radu 750 vyrobená v roku 1940 firmou Kinami Sharyo
#864-25, 広島200 か18-60, Yokogawa-eki
Konečná električiek na železničnej stanici Yokogawa
#806 na začiatku trasy linky 6
Električkové depo Eba
#1913 z roku 1957 (ex Kjóto #1929)
Hirošima má zbierku second hand električiek - vľavo električka #913 vyrobená ešte v 1920. rokoch pre Ósaku (tam #2638), vpravo vozidlo #602 z roku 1948 (ex Nishitetsu #502)
#808 z roku 1990 a #1910 z roku 1957 (ex Kjóto #1925)
Električka #652 vyrobená v roku 1942 firmou Kinami zažila aj výbuch atómovej bomby v roku 1945, pričom v roku 2023 bola stále v prevádzke
Celková dĺžka električkových tratí v Hirošime bola v roku 2023 35 km, čo bolo najviac spomedzi všetkých miest v Japonsku
#1914 na konečnej linky 9 v Hakušime
#94949, 広島200か23-24, Hatchobori
#232, 広島200 か13-98, Hatchobori
Závora umiestnená na mieste, ktoré sa dá zjavne obísť, ale miestni ho aj tak rešpektujú
Prvá električka radu 5200 z roku 2019
#1012, Hiroshima Port
#1016 z roku 2020 na konečnej pri železničnej stanici
Konečná električiek pred železničnou stanicou má 3 slepé koľaje s rôznymi dĺžkami, na ktorých sa otáčajú štyri linky
Vozidlový informačný displej s informáciou o vozni, v ktorom sa cestujúci nachádza, a o prístupoch na nástupište
#1901 od firmy Naniwa Kōki z roku 1957 bola presunutá do Hirošimy z Kjóta po zrušení tamojšej električkovej dopravy
T. č. posledná električka JTRAM radu 1000, s celovozidlovou reklamou na animovaný vláčikový seriál Chuggington
Nástup do 27-metrových električiek radu 3950 je cez dvoje dverí, výstup cez troje
Električkové zastávky v Japonsku sú spravidla úzke, v tomto prípade aj pri turisticky exponovanom mieste tzv. Atómového dómu, pri ktorom sa nachádza epicentrum výbuchu atómovej bomby
Električka s prezývkou Green Mover Lex z radu 1000, ktorého vozidlá boli dodávané v rokoch 2013 - 2020 v počte aspoň jedno vozidlo každý rok
Električka radu 700 z roku 1982
#5201 prechádza popri demonštrantoch protestujúcich pred summtiom krajín G7 proti používaniu atómových zbraní
#3953 v blízkosti epicentra výbuchu atómovej bomby Little Boy
#713 z roku 1985
Električky Combino odstavené v depe
Priecestné signalizačné zariadenie a "odrezané" návestidlo, aby nezasahovalo do jazdného profilu električiek
Informácia o obmedzeniach dopravy počas summitu krajín G7
Informácia o tom, že personál električiek a autobusov môže od 8. mája 2023 (vzhľadom na ustupujúcu pandémiu COVID-19) nosiť rúška podľa vlastného uváženia
Informácie o rozsiahlych obmedzeniach električkovej dopravy počas summitu krajín G7
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Sprievodcovia, pokiaľ sa nachádzajú v električke, pri odchode zo zastávky vždy sledujú situáciu na nástupišti
Sprievodca na svojom stanovišti v električke Combino
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Pohľad z vysokej časti nástupišťa
Profil rozširujúci nástupište s cieľom znížiť medzeru medzi vozidlom a nástupišťom; vzadu pôvodná výška nástupišťa pre staré vysokopodlažné električky
Dvojité priecestie - najskôr cez električkovú trať, potom cez železničnú
Podvaly sa vymieňajú selektívne
Tarifné vybavenie cestujúcich umiestnené pri dverách
Vzhľadom na to, že električky Combino jazdia na prímestskej trati, sú vybavené aj batožinovým priestorom nad niektorými sedadlami
Interiér električky Combino s miestom pre sprievodcu
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
Dva typy kĺbových električiek z 1980. rokov (#3801 z roku 1987, #3701 z roku 1984)
Električky Combino boli druhým nízkopodlažným typom električiek v Japonsku (dodávané boli v rokoch 1999 - 2002)
Konečná Hirodenu v Mijadžime pri prístave
Porovnanie dvoch konštrukčne zhodných typov 3950 a 3900 dodávaných v druhej polovici resp. na začiatku 1990. rokov
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie