imhd.sk
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
15 °C
sk
English
Hlohovec
Bratislava
Banská Bystrica
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Stuttgart
Kombinovaný rozchod
Zastávka Berliner Platz
Rýchlodrážne vozidlo DT8
1000-mm a 1435-mm rozchod
#3145, linka U14, Berliner Platz
#3147, linka U14, Berliner Platz
Spleť drôtov trolejového vedenia
MAN NL313
MAN NL313
Mercedes Citaro O 530G
Mercedes Citaro O 530G
MAN NL313
Električka DT8 vychádza z tunela
#3137, linka U2, Berliner Platz
#3064, linka U2, Berliner Platz
#3063, linka U2, Berliner Platz
#3157, linka U14, Berliner Platz
Mercedes Citaro O 530G v centre mesta
Mercedes Citaro O 530G
Vchod do podzemnej stanice
Mercedes O 405G
MAN NL313
MAN NL313
Mercedes Citaro O 530G
MAN NG 363 s reklamou na Hong-Kong
MAN NL313
Prehľadný cestovný poriadok
MAN NL313
Odchody liniek z Hlavnej stanice
Mercedes Citaro Fuel Cell
Mercedes Citaro Fuel Cell produkuje len vodnú paru
Mercedes Citaro O 530G
Zastávka nočný spojov v centre
Nočné spoje s ľahko zapamätateľnými odchodmi
Mercedes Citaro O 530G
Mercedes Citaro O 530G
Ostrovná zastávka Ostendplatz s nástupišťami v rôznej výške pre každý smer
Zatrávnená pevná jazdná dráha mestskej dráhy
Dopravný podnik spustil v októbri 2018 expresnú linku X1, ktorá spája časť Bad Cannstatt s centrom mesta
Autobusy expresnej linky X1 dostali "gepardiu kožu"
Mikrobus Mercedes-Benz triedy V v rámci dopravy na zavolanie
800-metrový vyhradený pruh pre autobusy expresnej linky X1 v protismere smerovo oddelenej komunikácie
Jeden z vozňov typu MAN / SLM / AEG ZT 4 z rokov 1982 - 1983 predstavoval v roku 2018 najnovšiu generáciu vozidiel ozubnicovej železnice
Ozubnicová železnica v Stuttarte bola otvorená v roku 1884, má rozchod 1000 mm a napájanie 750 V = (pôvodne 600 V)
Interiér vozňa zubačky MAN / SLM / AEG ZT 4
Ozubnicová železnica umožňuje prepravu bicyklov na samostatnom vozíku
Interiér jednotky Stadler DT 8.14 zo série vyrobenej v rokoch 2017 - 2018
Jedna z najnovších jednotiek Stadler DT 8.14 na konečnej linky U12
Pohľad na kabínu vodiča jednotky Stadler DT 8.14
Bombardier DT 8.11 z poslednej série s týmto vzhľadom čiel (z rokov 2003 - 2005)
Šikmý Z-priechod cez trať mestskej dráhy
Prvá jednotka Stadler DT 8.12 z roku 2012
Vľavo jedna z prvých sériovo vyrábaných jednotiek DT 8 (8.4 z rokov 1985 - 1986), vpravo naopak jedna z posledných jednotiek tohto vzhľadu (8.11 z rokov 2003 - 2005)
Citaro v prestupnom uzle Vaihingen Bf, kde sa stretáva železnica, mestská dráha a autobusy
Linka U3 bola prvou linkou stadtbahnu
Spodná stanica pol kilometra dlhej lanovej dráhy s rozchodom 1000 mm a maximálnym stúpaním 282 ‰
Jednotky DT 8 pri konečnej linky U34
Vozovňa električiek, ktorá slúži ako múzeum
Električka GT4 z roku 1961
Električka z roku 1929 je v múzeu v stave po výmene karosérie
Historické električky v múzeu
Zelená križovatka mestskej dráhy s jednotkou Siemens DT 8.10
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Jedna z najstarších jednotiek mestskej dráhy v prevádzke - Duewag / BBC / AEG / Siemens / SGP DT 8.4 #3009
Hybridný autobus na novej expresnej linke X1
Interiér jednotky Siemens DT 8.10
Interiér jednotky Siemens DT 8.10
Siemens DT 8.10 na konečnej pri štadióne
Počas postupného prechodu z električky sa mestskú dráhu (stadtbahn) mali trate duálny rozchod 1000 mm a 1435 mm
Pohľad cez kabínu vodiča na zastávku mestskej dráhy
Reklama na ročný predplatný cestovný lístok
Siemens DT 8.10 odchádza do podzemnej časti
Výhybky pre rozchody 1000 a 1435 mm
Súprava jednotiek Bombardier DT 8.11 na trati otvorenej v roku 2013
Zastávka Bottroper Straße otvorená v roku 2017
Zastávka Bottroper Straße otvorená v roku 2017
Jednotka S-Bahnu s pracovníkom urýchľujúcim nástup cestujúcich počas špičky
Jednotka DT 8.9 po rekonštrukcii
Zastávka Budapester Platz na novej trati otvorenej v roku 2017
Nová trať sprevádzkovaná v roku 2017 má duálny rozchod a samostatné nízke nástupištia, aby na nej bolo možné prevádzkovať historickú električkovú linku 23
#7715, S SB 7715, linka 42, Schlossplatz
Cestovné poriadky nočných liniek s intervalom 70 resp. 30/40 minút
Informácie a automat na cestovné lístky v centre mesta
#7274, S SB 7274, linka 44, Schlossplatz
Súprava Bombardier DT 8.11 na novej trati s duálnym rozchodom
Na takmer každej zastávke v Stuttgarte (vrátane najnovších) sú umiestnené zábradlia usmerňujúce pohyb chodcov
Opustená trať na ulici Friedhofstraße, ktorej využívanie skončilo v roku 2017 po otvorení nového prepojenia na Hlavnú stanicu
Informácie pre cestujúcich a automat na cestovné lístky sú súčasťou každej zastávky mestskej dráhy
Striedavé umiestnenie lavíc na zastávke pre oba smery jazdy
Súprava DT 8.6 na konečnej Remseck pri rovnomennom meste za hranicou Stuttgartu
Rozpájanie súpravy DT 8.6 po 21. hodine
Zastávka Nordbahnhof je umiestnená priamo pod stanicou S-Bahnu
S-Bahn prichádza na Nordbahnhof
Dva vzhľady jednotiek DT 8 (DT 8.12 a DT 8.4), ktoré bolo možné v roku 2018 vidieť v Stuttgarte
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na vysoké
Nízke nástupište slúžilo električkám
Pozostatok električkovej prevádzky na Hlavnej stanici v podobe nízkeho nástupišťa
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na meter vysoké nástupište mestskej dráhy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie