Priatelia! Minule som si uvedomil, že Bystrica je vlastne jediné slovenské mesto, kde nemám informácie o postupnosti výstavby trolejbusovej siete. Nemohol by mi to niekto tu na fóre objasniť? Alebo spracovať článok na iMHD?
Tiež by to chcelo spracovať aj históriu linkového vedenia., ktorá je v BB viac ako bohatá.
Ta cena trolejovej dopravy (14 mil.) oproti autobusovej (24 mil.) mi vyrazila dych ?
Nechcem byt hnusny, no keby nasa SADka dostala dotaciu aj 100 mil. nestacilo by jej to a ´skvela´ kvalita by sa este vylepsovala ?
OZAJ! Dajako sa pozabudlo na STRAJK ORGANIZOVANY CESTUJUCIMI! (pisalo sa tu o nom myslim v aprili)- ZE MA BYT 6. CI SKOR 7.6. BOJKOT PROSTRIEDKOV MHD priamo zakaznikmi. Tak ako to je? Ideme do toho, teda nepojdeme busmi? ?
A ešte som zabudol - bol aj primátor a prezident. Prezidenta vítal potlesk a primátora vypískali... ? Najlepšie bolo, keď odchádzali - prezident obkolesený ochrankou si podával ruky so všetkými naokolo, zatiaľčo primátora nalepeného na ochrankároch si nikto nevšímal... ?
Dnes opäť SADka 'zahviezdila'... Opäť aktuálne 'informovala' svojich ZÁKAZNÍKOV o kyvadlovej doprave na Halušky do Tureckej... A už vôbec netuším, prečo stanovili odchody späť na 14.00 a 16.00, keď program bežal až do 18.00. A chlap aj tak išiel len 17.30...
Inak na kyvadlovke 'škatuľa' 001AI - ten voz ale vyzerá... (šesťročný). A asi ako zájazd na Starých horách aj 606BE. V Tureckej bol aj náš 'obľúbený' z 997BS
Asi by siel lebo aj v ramci typu 9Tr maju vsetky 9
skoro rovnaku trakcnu elektroniku... Aj 9TrHT tie ju maju len vylepsenu o tyristory .....Nevies kde maju 14Tr01... /Mam obrazok 14Tr00 s Panelmi Mielec nad dverami v tych okienkach a s naterom BBDS/
Nighttbus: mas pocit, ze taky burizon 9Tr by so Cegelecom nesiel? Ked s nim jazdia reko 14-tky (14TrP), ktorych originaly 14Tr03 a spol mali rovnaku elektriku ako 9Tr25HT a spol
Puchov by urcite nekupoval 14 TrM, ked nema trolejbus. A preco si myslis, ze Puchov nema MHD? Praveze ju ma.
Re #9362 mimi:
1. Skoro vo vsetkych ostatnych mestach rovnych alebo vacsich BB zabezpecuje MHD mestska spolocnost, nie sukromna.
2. V Bystrici primator nevie, ze moze vyhlasit sutaz na zabezpecovanie MHD.
3. V Bystrici su trolejbusy drahsie ako autobusy, inde je to naopak.
4. V Bystrici sa dobre jazdne vlastnosti trolejbusov do kopcov vyuzivaju tak, ze trolejbusy jazdia v rovinatej casti mesta.
5. V ziadnom inom meste podobnej velkosti nie je nutne prestupovat pri takom mnozstve ciest, ako v BB. Moze za to zla konstrukcia linkoveho vedenia (a nedobudovanost trolejovej siete).
6. V Bystrici nedokaze zabezpecit ani SAD ani mesto dobru MHD, naopak, vsetky diletantske "ekonomicke" kroky oboch vedu k minimalizacii az likvidacii MHD. Oni vobec nevedia, kde maju setrit a kde naopak setrit nemaju, resp. cim sa meria kvalita a pripadne pritazlivost MHD. V Bystrici mam drahe BUSEcko, ktore ukazuje nespravny smer. Mam tam peknu B952-ku, ktora ide so 7-minutovym meskanim. Mam tam Citybus, ale aby som sa do neho dostal, musim stat v rade pri dverach.
Ale co cakat od mesta, ktore sa vazne zaobera predajom radnice... Bystrica ma fakt smolu, ze ma blbe MZ a blbeho dorpavcu. Vy ste asi stredoslovaci fakt narod holubici, vy nevidite, jak vas okradaju a este sa vam smeju? Alebo im to aspon planujete spocitat vo volbach?
Mimi: nestandardnosti bystrickej MHD: vela liniek odvsadial vsade a malo spojov na nich, neprestupny tarif, absencia pausalneho predplatneho casoveho cestovneho dokladu, grafikony a la SAD so vsetkymi negativami pre MHD z toho vyplyvajucimi, nastup 1.dverami a tarifne odbavovanie cestujucich vodicom, snaha potlacit elektricku trakciu motorovou - navyse v kopcovitom terene, vela dalsich by sa este naslo
Papyr
Re #9362 mimi:
1. Skoro vo vsetkych ostatnych mestach rovnych alebo vacsich BB zabezpecuje MHD mestska spolocnost, nie sukromna.
2. V Bystrici primator nevie, ze moze vyhlasit sutaz na zabezpecovanie MHD.
3. V Bystrici su trolejbusy drahsie ako autobusy, inde je to naopak.
4. V Bystrici sa dobre jazdne vlastnosti trolejbusov do kopcov vyuzivaju tak, ze trolejbusy jazdia v rovinatej casti mesta.
5. V ziadnom inom meste podobnej velkosti nie je nutne prestupovat pri takom mnozstve ciest, ako v BB. Moze za to zla konstrukcia linkoveho vedenia (a nedobudovanost trolejovej siete).
6. V Bystrici nedokaze zabezpecit ani SAD ani mesto dobru MHD, naopak, vsetky diletantske "ekonomicke" kroky oboch vedu k minimalizacii az likvidacii MHD. Oni vobec nevedia, kde maju setrit a kde naopak setrit nemaju, resp. cim sa meria kvalita a pripadne pritazlivost MHD. V Bystrici mam drahe BUSEcko, ktore ukazuje nespravny smer. Mam tam peknu B952-ku, ktora ide so 7-minutovym meskanim. Mam tam Citybus, ale aby som sa do neho dostal, musim stat v rade pri dverach.
Ale co cakat od mesta, ktore sa vazne zaobera predajom radnice... Bystrica ma fakt smolu, ze ma blbe MZ a blbeho dorpavcu. Vy ste asi stredoslovaci fakt narod holubici, vy nevidite, jak vas okradaju a este sa vam smeju? Alebo im to aspon planujete spocitat vo volbach?