Reply on: Papyr #9365:
Ta cena trolejovej dopravy (14 mil.) oproti autobusovej (24 mil.) mi vyrazila dych ? Nechcem byt hnusny, no keby nasa SADka dostala dotaciu aj 100 mil. nestacilo by jej to a ´skvela´ kvalita by sa este vylepsovala ?
OZAJ! Dajako sa pozabudlo na STRAJK ORGANIZOVANY CESTUJUCIMI! (pisalo sa tu o nom myslim v aprili)- ZE MA BYT 6. CI SKOR 7.6. BOJKOT PROSTRIEDKOV MHD priamo zakaznikmi. Tak ako to je? Ideme do toho, teda nepojdeme busmi? ?
Papyr
Re #9362 mimi:
1. Skoro vo vsetkych ostatnych mestach rovnych alebo vacsich BB zabezpecuje MHD mestska spolocnost, nie sukromna.
2. V Bystrici primator nevie, ze moze vyhlasit sutaz na zabezpecovanie MHD.
3. V Bystrici su trolejbusy drahsie ako autobusy, inde je to naopak.
4. V Bystrici sa dobre jazdne vlastnosti trolejbusov do kopcov vyuzivaju tak, ze trolejbusy jazdia v rovinatej casti mesta.
5. V ziadnom inom meste podobnej velkosti nie je nutne prestupovat pri takom mnozstve ciest, ako v BB. Moze za to zla konstrukcia linkoveho vedenia (a nedobudovanost trolejovej siete).
6. V Bystrici nedokaze zabezpecit ani SAD ani mesto dobru MHD, naopak, vsetky diletantske "ekonomicke" kroky oboch vedu k minimalizacii az likvidacii MHD. Oni vobec nevedia, kde maju setrit a kde naopak setrit nemaju, resp. cim sa meria kvalita a pripadne pritazlivost MHD. V Bystrici mam drahe BUSEcko, ktore ukazuje nespravny smer. Mam tam peknu B952-ku, ktora ide so 7-minutovym meskanim. Mam tam Citybus, ale aby som sa do neho dostal, musim stat v rade pri dverach.
Ale co cakat od mesta, ktore sa vazne zaobera predajom radnice... Bystrica ma fakt smolu, ze ma blbe MZ a blbeho dorpavcu. Vy ste asi stredoslovaci fakt narod holubici, vy nevidite, jak vas okradaju a este sa vam smeju? Alebo im to aspon planujete spocitat vo volbach?