Dnešná výprava v skratke:
L20:955BC
L25:244AY, 006AG
L26:367AJ, 997BS
L80:867BA
L90:035BM, 033BM
Čo ma prekvapilo, tak 244AY konečne po 2 mesiacoch začala jazdiť. Uvolnená 006AG dnes na miesto 775AB.
Neviem, či sa ešte oplatí vážnejšie investovať do vykurovania v trolejbusoch, lebo ich vek je už dosť veľký. Inak, kedy sa plánuje s obnovou vozového trolejbusového parku a akými typmi trolejbusov ?
L20:955BC
L25:244AY, 006AG
L26:367AJ, 997BS
L80:867BA
L90:035BM, 033BM
Čo ma prekvapilo, tak 244AY konečne po 2 mesiacoch začala jazdiť. Uvolnená 006AG dnes na miesto 775AB.
Neviem, či sa ešte oplatí vážnejšie investovať do vykurovania v trolejbusoch, lebo ich vek je už dosť veľký. Inak, kedy sa plánuje s obnovou vozového trolejbusového parku a akými typmi trolejbusov ?
Petik
Je to uz davno, ale nemam pocit ze by po zavedeni "usmerneneho" nastupu klesol pocet cestujucich. Za ubytok moze skor nevyhodne drahy tarif (neexistencia casovych listkov).
Ale ten nastup je kazdopadne otrava. Myslim ze by sa to mohlo riesit v dohode s mestom (samozrejme ak by bol zaujem zo strany mesta).
Mesto a CSAD by dohodli vysku pokuty.
CSAD by pokuty nevymahalo, ale pohladavku by postupilo (za 100% ceny) na nejaku mestsku spolocnost, ktora by to nasledne vymahala (napriklad aj s pokutami pre mestsku policiu). Ak ziskaju pravomocne sudne rozhodnutie, tak dnes uz nie je problem poslat exekutora. Toto by uz ale nebol problem CSAD, to by pokutu dostalo zaplatenu hned na zaciatku.
A pred zavedenim do praxe by sa to mohlo pokusne vyskusat na jednej linke, napr L22.