Reply on: pumaa11 #56235:
Mne osobne sa už stalo niekoľko krát, že som sa do L3 ráno (spoje okolo 7:00) proste nedostal. A interval je vtedy pomerne slušný (5 až 8 minút). Nedostal som sa do 2 vozidiel za sebou. Keď som sa tam dostal, narátal som takmer 90 ľudí (určite som nebol presný, čiže možno viac možno menej) a od kultúrneho cestovania to malo teda ďaleko. A to na ďalšej zastávke čakalo ďalších 6 ľudí, ktorí mali smolu a nenatlačili sa-nebolo kam. To si vyslovene pýta kĺbové vozidlo, no nie je-všetky sú vtedy iných linkách alebo inom poradí linky. Vtedy by pomohlo aj vypravenie 15TR aspoň na pár spojov. Veď predsa nemôže byť problém vozidlo vymeniť počas dňa za 12m, však to jazdí na Vozovňu. Najhoršie je vypravenie dvojdverového vozidla. Napríklad to býva pravidelne problém na L1 a L6, kde v prípade preplneného vozidla neviete vystúpiť. Čiže osobne by som prekúsol už aj schody v 15 Tr prípadne klbovej Karose.
madarjarko
Ešte k prestupom, ak majú linky náväznosti, tak nie je problém veľmi prestupovať a ak zároveň dve nosné linky majú krátke intervaly v špičke tak nie je veľmi problém s prestupom, len si na to treba zvyknúť. Ja pri skoro každej ceste v BB predtupujem a niekedy mi to vychádza aj na 2 prestupy a v Prahe a v Bratislave sú prestupy bežné