Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Autobusár #55746:
Ts, ts, ts, to sú otázky... SAD Zvolen predsa s nesmiernym nasadením robí všetko, čo je v jej silách, aby ...
nemusela robiť viac ako najnutnejšie prevádzkyschopné minimum. Proste #nikdysatotaknerobilo, tým zostávajúcim cestujúcim je to jedno a mesto má pocit, že stav MHD zodpovedá rovno 22. storočiu. 🙃
Reply on: Autobusár #55746:
Ja myslím že nefungujú žiadne
Prečo nefungujú informačné tabule v niektorých autobusoch?
Dávam do pozornosti zaujímavý projekt na výstavbu nových bytov v dosiaľ neurbanizovamom priestore na Belvederi.
https://bbonline.sk/byty-medzi-belvederom-a-europou-sa-mali-stavat-uz-pred-desiatimi-rokmi-novy-projekt-teraz-posudzuju/
Zaujímavosťou je, že súčasťou projektu je aj plánovaná nová cestná komunikácia, ktorá by prepojila Ul. Tibora Andrašovana s Hurbanovou ul. Uvidíme či z toho niečo bude, v minulosti už bolo viacero neúspešných pokusov spred 10 - 20 rokov, asi tak najviac rezonoval svojho času projekt Antea City.
Len si dovolím pripomenúť, že v rokoch 2010 - 2013 k Domu Moyses zachádzali vybrané spoje linky č. 33, odvtedy je táto lokalita bez obsluhy MHD.

Žilinský Karosák

Reply on: slovak2018 #55740:
No tiež nechápem na čo robili GO na 1528 keď poriadne ani nejazdí, však von z vozovne nevyšla už viac než rok...

Žilinský Karosák

Reply on: slovak2018 #55737:
Áno, dodnes by mali byť na Sásovskej ceste stĺpy trolejového vedenia.

Žilinský Karosák

Reply on: mar.6265 #55739:
Tak u nás po rokoch máme na podniku poriadneho človeka👍ktorý neprišiel len po peniaze, ale aj niečo pre nás urobil.

Žilinský Karosák

Reply on: mar.6265 #55738:
Áno, však bryndziari to nemôžu dopustiť aby prišli o zisky... najradšej by boli keby bola možnosť zlikvidovať celú sieť...
Tie parciálne TB by nemali mať problém odjazdiť 10 km bez trol.siete. Navyše v dnešnej dobe, kedy sa hľadí na ekológiu a bezemisnú prepravu mať takéto mašiny a nepoužívať ich... Nedokážem sa zbaviť pocitu, že to ani rozvíjať nechcú. Linka 2 už dávno mohla byť predĺžená po Badín, mohli kľudne jazdiť na THK, do Rakytoviec, Podlavíc, do Sásovej...len to by niekto musel chcieť.
Ja som tou obnovou vozového parku myslel aj nejakú starostlivosť o vozidlá. Vyblednuté, dobúchané a miestami aj hrdzavé trolejbusy, ktoré nám jazdia po meste za 4€ na km...Hlavne, že 1528 sa leskne na vozovni po GO a vonka sa pozrela asi 15-20 krát. Jasné, že je to do premávky už asi nepoužiteľný stroj, keď nie je NP. Keby tie peniaze radšej šli len do takej blbosti, ako sem tam umyť tie tbusy, doplniť im klímu. A nie do GO 15Tr, o ktorej sa vedelo, že nemá význam. 2 veterány snáď stačia aj ako autoškola aj na veteránske jazdenie.
V Žiline majú tiež nové vozy, teraz rozbiehajú obnovu vozovne a u nás tie trolejbusy fakt chátrajú, všade sú poškriabané a obúchané, o laku ani nehovorím.
S tou kvalitou vozového parku je to pravda, myslím, že nejaká obnova by sa mala spraviť. Iné dopravné podniky využívajú eurofondy na obnovu parku, v Bratislave sa chystá rozšírenie siete a kde to nie je možné sa dávajú parciálne, čo by sa do Sásovej mohlo kľudne zaviesť, len ZV by stratil výkony, myslím, že najradšej by chceli znovu trolejbusy zrušiť
Reply on: Žilinský Karosák #55733:
Rozšírenia trate sa pri tomto vedení asi nedočkáme. Oni nedokázali od 2018 ani nájsť využitie pre tie parciálne trolejbusy. Mašiny za pol mega a robí to tak záložáka.
PS: opravte ma ak sa mýlim, no nebola trať na Sásovú už v štádiu predprípravy? Že vraj trakčné stĺpy už osadené boli, neviem čo je na tom pravdy.
Reply on: Jano14 #55732:
áno,ale klíma v ňom nejde aj tak.
Reply on: S3dmoBB #55729:
v 2015 bol dodaný len jeden kus,nie dva kusy.

Žilinský Karosák

Reply on: slovak2018 #55728:
Tak pokiaľ tu budú naďalej jazdiť bryndziari, dovtedy sa tých ojazdenín zo Zvolena a z prímesta nezbavíme. Bohužiaľ mesto nerobí skoro nič pre lepšiu MHD.

Žilinský Karosák

Reply on: S3dmoBB #55729:
Aktuálnou témou by mala byť trolejbusová trať do Sásovej a nákup kĺbových tbusov pre túto trať.
Reply on: S3dmoBB #55730:
Klimatizovaný je len jeden z nich. Je to 3203 pôvodom z Brna.
Reply on: S3dmoBB #55729:
Karoséria SOR má životnosť 14 rokov, väčšina krátkych má rokov 13. Poopravím sa, plánuje sa nejaká investícia do vozového parku? Väčšie opravy/doplnenie práve klimatizácie...
Práve som našiel zmluvu na poskytovanie MHD, píše sa tam priemerný vek trolejbusov maximálne 14 rokov. Čiže nejakú menšiu obmenu v jednotkách kusov by som možno v priebehu niekoľkých rokov aj očakával.
A sorry zabudol som v rokoch 2018-2020 ešte 3 krátke duobusy, rok výroby 2017, tie by mali byť klimatizované myslím. A opravujem v roku 2015 len 1 30Tr nie 2. Ostatné platí ako som písal 🙂
Reply on: slovak2018 #55728:
30Tr boli dodané 2010-2011 a 2 kusy 2015, 31Tr boli všetky dodané 2015. Životnosť trolejbusu je minimálne 15 rokov, optimálne 20 rokov. Určite to nie sú šroty a prečo by mali byť za životnosťou? Obnova práve trolejbusov určite nie je aktuálne téma.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.