Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PDM.8.99 #54212:
Ale je to strucne a vystizne zhrnutie toho, preco nikoho nebavi diskutovat o tvojich nazoroch.
Reply on: PDM.8.99 #54210:
Prehľad hejtov: diletantský, žltý vekslák, maďaróni, primitívny fóliovnikár s poslabším ovládaním úradného jazyka a mizernej orientácií v dopravnej agende, stupídnu politiku...
Okrem toho mýlenie príčin s následkami, zamieňanie časovej súslednosti, proste diagnóza ťažká.
Reply on: fonzo #54203:
"Južné" rýchliky sú viac-násobne domrvené. Po prvé do nich diletanský zasiahol Počiatek keď začal žltý vekslák opľúvať všetkých naokolo lebo mu neumožnili prevádzkovať linku BA-BB a žiadal aby mohol po čase prejsť z autobusov na vlaky. Zo senzácie za pár eur je už od roku 2016 i tak cenovo bežná záležitosť myslím, že už bez tých zliav, ktoré boli úplne nereálne vzhľadom k nákladom na prevádzku linky. A keď už aj vznikla vlaková linka BA-BB, na ktorej sa zbytočne ťahá 8 vozňov - i tak sa na peróny vo ZV, mesto a BB, mesto vojde len 6 vozňov - tak za chvíľu ovládli maďaróni MDV a sprznenie "Južných" rýchlikov dosiahlo nový level. Každý druhý R BA-KE, zvyšok BA-BB s tým, že R zo Žiliny jazdia do Zvolen a z Ostravy do BB, príp. do ZV s tým, že v BB súpravy kvasia 3 hodiny. To však nikoho nezaujíma na MDV, hlavné je, že si Most-Híd splnil agendu voči voličom na juhu, zvyšok cestujúcich a akákoľvek dopravno-prevádzková logika sa môže ísť opäť raz bodnúť. Istá nádej bola, keď sa bol Érsek osobne dorábať do rýchlikov južnou trasou, že snáď tento primitívny fóliovnikár s poslabším ovládaním úradného jazyka a mizernej orientácií v dopravnej agende si všimne aký je stav tratí 150 a 160. Omyl. Minister namiesto kvality, ktorá by spočívala v ráznej rekonštrukcií a investícií do tratí 150 a 160 (nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná) a priložení noža na krk manažmentu ZSSK aby riešili kvalitu opráv a údržby len populisticky zaviedol 3,5 páru vlakov BA-KE. To, že SPD Zvolen má deň čo deň problém s počtom prevádzkyschopných HKV má minister u prdele. To, že úsek Kozárovce - Nová Baňa sa láta asi 7 rokov po 100-200m úsekoch má tiež u prdele - resp. rozumie vôbec ten analfabet, že čo od neho odborníci železničiari zo ŽSR chcú?! Namiesto toho aby boli realizované projekty na dobudovanie druhej traťovej koľaje výh. Slatinka - Kriváň a Lučenec - Lovinobaňa, tak minister opäť primitívne populisticky - aby zahral starostom rovnakej ak nie aj nižšej IQ úrovne - tlačí na stavbu rýchlostnej cesty pri Mýtnej a tak sa krásna nedotknutá dolina zmení na betónové stavenisko s dvoma cestami, zatiaľ čo ekologická železnica - ktorá je k prírode šetrná - ostáva zanedbaná v desaťročia rovnakom stave a ako chudobný príbuzný môže pozerať na cestnú dopravu, ktorá má k riadnej ceste I. triedy ešte aj rýchlostnú cestu ako už je tá ohava od Kriváňa po Vígľaš, čo je perfektná práčka peňazí ktorá sa úplne zbytočne kľukatí na vysokom násype a špatí Podpoľanie.

Dočkáme sa niekedy vôbec ministra, ktorý bude viac podporovať železničnú dopravu a zmení pomer financovania zo súčasného 9:1 v neprospech pre železnicu aspoň na 4:6 v neprospech železnice? Nedávno sa Érsek vyhováral v dueli s Maroszom z OĽaNO, že dlhy z minulosti nejde zmazať tak rýchlo. Lenže ani takto sa to nerobí, že pre železnicu nevyboxujeme viac peňazí, príp. nezmeníme pomer financovania železnica vs. cesta. Namiesto diaľníc, obchvatov a rýchlostných ciest je treba podporiť železnicu a peniaze do cestnej siete v prvom rade dať na celoplošné opravy už existujúcej cestnej siete I. až III. triedy, ktoré vedú neraz do koncových obcí. Nápadne táto politika štátu pri financovaní infraštruktúry (zásadne vyhadzovanie peňazí sú súbežných trás železnica - cesta) pripomína stupídnu politiku VÚCiek pri financovaní hustej autobusovej dopravy zásadne tam, kde celkom solídne funguje aj železničná doprava. Resp. ono to nie, že pripomína, ono to je na vlas rovnaké. A potom v koncových obciach sú cesty ako tankodrom a obsluha VHD je tam na minimálnej až mizernej úrovni - autobusy tam dostávajú výdatne zabrať vďaka stavu vozovky - stačí sa pozrieť na taký okres Veľký Krtíš napríklad. Bez železničnej dopravy, cesty rozbité, autobusy cez víkend takmer nepremávajú, cez pracovné dni spoje po 17:00 PAD výnimočne.
Reply on: Mirtschi #54193:
Toto je (pa)kultúra SAD Zvolen, pre ktorých je čo i len elementárne robenie vecí na ako takej základnej solídnej úrovni nadľudský výkon. Napr. tie online informačné tabule na nábreží pod Národnou sú fraška par excellence. Každý normálny človek, aj nenormálny vidí, že spoj zmizne z tabule, pričom ešte neprišiel, lebo mešká ale z tabule zmizne ako keby už zo zastávky odišiel.
Reply on: BB-Schuhu #54207:
Údajne je rozbitých len pár okien a spätné. Ostatok vraj vyzerá ok. Našťastie ľudia sú v poriadku a to je najdôležitejšie. 😊
Reply on: Vlaran #54206:
Dúfajme, že ho dajú dokopy. Môj obľúbený autobus (navyše s príjemnými vodičmi), ktorým som sa viezol už veľakrát.
Reply on: BB-Schuhu #54205:
Áno máš pravdu. Bol to mikulášsky Crossway RK909BR. Snáď na tom nebude moc zle...
Dnes nehoda autobusu ARRIVA Liorbus medzi Liptovskou Osadou a Donovalmi. Autobus ostal prevrátený naboku mimo vozovky. Pravdepodobne sa jednalo o RK-909BR, stálicu linky č. 505430 Liptovský Hrádok - Banská Bystrica.
https://www.topky.sk/gl/558365/2319597/FOTO-Nehoda-autobusu-s-15-cestujucimi-pred-Donovalmi--Zenu-previezli-do-nemocnice
Reply on: fonzo #54203:
R847 má iba jedno šťastie, že od polky trasy už nekrižuje oproti žiaden R, tak preto nemešká. 😆
Reply on: Agent007 #54200:
Praveže zo všetkych rýchlikov ktoré tu meškajú na každodennej báze (napr. taký R811 a nadväzujúci R946 - každý jeden deň 20 minút a viac), je práve spomínaný posledný R847 ten, ktorý chodieva zvyčajne načas a zo všetkých rýchlikov na trati je asi najspoľahlivejší. Ak mešká, ide naozaj o výnimočnosť. Vlastná skúsenosť.
Reply on: Mirtschi #54198:
cize tu nie je problem v systemovom rieseni, ale v neschopnosti intergalaktickeho dopravcu urobit sviatkove obemdzenia tak, aby to malo zmysel...
Reply on: 810zssk #54196:
toto je prispevok roka! Zlosuk nieco nehejtoval!
Reply on: 810zssk #54199:
myslis ten vlak, co prichadza hodinu po "zaverecnej" a pravidelne meska od 15 do 60 minut?
Reply on: Mirtschi #54198:
Z kategorie nenadvaznosti medzi MHD a vlakmi je mojim favoritom neexistencia akejkolvek dopravy od posledneho vlaku z Bratislavy do Banskej Bystrice. Keby aspon do Sasovej nieco islo...
Reply on: Mike #54197:
Tak inokedy sa samozrejme 35/36 využiť dá, ale 25.12 do 10:00 tie linky nepremávali a odchod vlaku bol 9:34 ( Aby sa človek dostal cez pol Slovenska a skoro celú Českú Republiku večer do Ústí nad Labem. ) Inak podla mňa je pre Podlavice právě L34 nosná, tak ona by malá na vlaky nadväzovať.
Reply on: Mirtschi #54194:
35/36 sa nedá využiť?
Reply on: Mirtschi #54193:
Mne sa taketo umiestnenie pozdava, lebo oznamy mimo priestoru na CP su vyraznejsie a tazsie uniknu pozornosti. Akurat je nestatne to spagatove riesenie, mne sa viac paci toto: https://imhd.sk/transport/galeria-media/galerie-vyhladavanie/162237/
Reply on: Mirtschi #54193:
Je to uz bystricke kulturne dedicstvo. 🙂 Vitriny sa nevyuzivaju, takmer ziadne v BB nie su.

Takze ano, je to povesane po celom meste a postupne tie oznamy "same odchadzaju".
A ešte jedna vec. Fakt SAD Zvolen, alebo kto to má, mohli spoje MHD lepšie nadviazať na vlaky. Konkrétne L34 cez víkendy a sviatky: Spoj má vždy príchod na Hlavnú Stanicu v 39. minútu , to akurát každú druhú hodinu v párnu 8 minút predtým odíde vlak smer Zvolen i v nepárnu zasa 5 minút po odchode vlaku smer Žilina. I mne osobne sa nechcelo moc kysnúť zbytočne skoro hodinu na stanici.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.